Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Hahaha jaa het is toch altijd een stuk knulliger als Nederlanders zoiets doen he.

1 like

Dat ze of

Trump niet eens gevraagd hebben in t overleg

Of

Trump wou niet dat de national guard kwam en ze toen maar naar pence zijn gegaan voor common sense

1 like

Haha ja. Ik keur niks van die riots goed maar deze mensen zijn er vol voor gegaan met outfits, wapens, borden, vlaggen en alles. Ok ze misten een plan toen ze eenmaal binnen waren want toen werd het een museumuitje met selfies.
Hier in nederland doen we een protest met een pan en een lepel haha echt mega verschil

8 likes

:pray:

3 likes

Ze zeggen nu bij CNN dus wel dat het vannacht hervat gaat worden. En ook dat er hopelijk wel minder bezwaar gaat komen nu vanuit bijv Georgia en Pennsylvania

2 likes

Alle problemen worden opgelost als de aarde weggevaagd wordt door gigaoverstromingen/droogte/bosbranden/bomenkap/hongersnood door de klimaatcrisis :four_leaf_clover:

8 likes

Ik zou als ik in het senaat zou zitten echt bang zijn dat er nog ergens zo’n gek verstopt zit en straks ineens uit een kast springt.

5 likes

Hier het filmpje te vinden dat de politie ze gewoon doorlaat…

4 likes

Ik blijf echt heel dom lachen om die pan :joy: Ik zag ook helemaal voor me dat Gerda lekker op de bank zat en Henk de keuken inloopt en terug komt met een pan. Gerda vraagt huh ga je koken schat dat kan je toch niet? En Henk: nee ik ga ff protesteren tegen de roverheid, stond op feesboek dat mijn vrijheid wordt afgepakt met muilkorven.
Gerda: ah is goed schat veel plezier niet mijn pan beschadigen he dat is de goede voor de stamppot!

36 likes

Zou je hier een link van willen posten. Ik ben te oud voor twitter

1 like
1 like

Ik weet eigenlijk niet hoe ik dat filmpje moet interpreteren, er lopen al meerdere mensen achter de hekken aan de kant van de politie. Ik wil niet zeggen dat ze the good guys zijn maar ik zou niet bovenop dit filmpje springen.

3 likes

Zijn journalisten uitgezonderd van de curfew?

1 like

En dat Henk dan thuis komt zonder pan.
Gerda helemaal van de leg. Scheiding, alles.

10 likes

Ik zou echt in mijn broek schijten alsik daar nu nog tussen stond als reporter zo vlak voor die curfew in een moordlustige mensenmassa

14 likes

Hahha precies :joy: Henk op facebook/ de roverheid heeft mij alles afgenomen me (want mijn typen is lastig) vrijheid me gerda me pan

9 likes

Ik vind die hele mindset hilarisch.
In amerika bestormen ze dat gebouw met geweld. En hier in nederland denken we " Misschien als ik buiten hard op mn pan sla met mn pollepel dan kan niemand horen wat Mark zegt"
Die pan was toch uiteindelijk ook het water in gevallen.

34 likes

Ja volgens mij wel, key workers en journalisten

1 like

er waren ook filmpjes van mensen die reporters weg hebben gejaagd en hun spullen hebben vernield :flushed: dus same

Hahah ja dat was nog het grappigste en die man kijkt zo een beetje beteuterd en is daarna waarschijnlijk gewoon naar huis gefietst. Geen een poging om live op tv te komen bij Mark in het torentje

1 like