Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ik ben vanavond ook door allemaal emoties heen gegaan van bang naar boos naar verbaasd naar keihard lachen van de zenuwen echt alle kanten op.

17 likes

Waarom al die mobieltjes? Kijk eens hoe stoer ik ben en waar ik ben?

4 likes

Ik was even bang dat ze zijn ‘dear Trump’ tweet ook zouden noemen. Gelukkig niet.

1 like

Ja tering irritant zou je toch uit hun handen willen slaan met die stok

1 like

Lijkt me ook zo provocerend voor de riot police, lijkt me echt moeilijk om dan kalm te blijven en geen klappen uit te delen. Gelukkig zijn ze voor dit soort situaties getraind haha

2 likes

39 likes

Ja deze zag ik ook. Treffend

1 like

@Alchemy

Ja gelukkig zijn ze getraind. Ik zou allang hebben gezwaaid met een stok haha

4 likes

26 likes

Hadden we deze al? :triumph:

23 likes

Als Mark in Nederland mensen had opgeroepen om de 2e kamer te bestormen als er in maart niet op de vvd word gestemd. Dan word Mark daar toch voor veroordeeld hier.

( Is wel iets wat ik zou willen zien eigenlijk. Vvd stemmers die de tweede kamer bestormen. )

3 likes

Die vrouw die is neergeschoten is overleden. Er is gewoon iemand neergeschoten in het capitool.

3 likes

Ziet er bijna uit of sommige demonstranten gewoon gezellig babbelen met de politie nu :woman_shrugging:

Goed, genoeg irritaties voor vandaag. Ik slaap toch slecht dus zal vannacht nog wel even checken.

1 like

Ik vind dit zo beangstigend, niet per se op dit moment, maar waar dit naar toe gaat en hoe de wereld er over 5-10 jaar uit zal zien? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit niet héél fout gaat aflopen. Democratische waarden die niets meer waard lijken te zijn, extreme polarisering, radicalisering, de wetenschap die volledig in vraag gesteld wordt, objectieve feiten die er niet meer toe doen, egoïsme en materialisme die de spuigaten uitlopen en een groeiende ongelijkheid. Hoe kan dit nog goed komen?

35 likes

Joh! :open_mouth:

Trump kán echt niet nog twee weken aanblijven. Ik denk dat ze ‘m afzetten.

Ik hoor het nu ook op CNN. Het zou me eigenlijk niet meer moeten verbazen maar toch…

Hahah met pannetjes en fluitjes :joy:

2 likes

Nou he, hoe kan dit nou ooit nog goed komen? Waar zal het heengaan? Ik hoop dat het Biden lukt om de VS weer wat dichter bij elkaar te brengen, maar dat zal nog een heel lang en pijnlijk project zijn.

1 like

dit verbaast me echt helemaal niks, als het aan trump gelegen had was er helemaal niks aan gedaan en dat is wel duidelijk na z’n filmpje :upside_down_face:

Ja en vooral als Trump zo aanwezig blijft. Want dat verwachten ze helaas wel…