Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ja die vrouw die neergeschoten was toch

2 likes

Als ik Biden was, zou ik echt vrezen voor m’n leven

8 likes

Reed er daar nou iemand casual op z’n stepje weg? Zo tekenend

3 likes

Zouden er überhaupt boetes worden uitgedeeld?

Hij maakt nu de vergelijking met 68 in Chicago daar moest ik ook aan denken bah

1 like

Er zijn schijnbaar slechts 13 mensen gearresteerd tot nu toe, dus ik denk het niet :’)

1 like

Ik wil eigenlijk slapen, maar wil ook niks missen. Bij de verkiezingen heb ik dagenlang constant CNN gekeken en toen ik even 5 minuten Teen Mom ging kijken, had Biden ineens gewonnen. Dat kan ik niet nog eens meemaken.

21 likes

Ik snap niet dat ze er nog steeds niets aan doen… al die mensen nog op straat en t avondklokkie is al ingegaan. Wat toch een grap!

1 like

Die vrouw die ook gezellig op de maat van de muziek in haar handen staat te klappen… HOE DAN?

Welk gevoel overheerst nu bij jou?

• Verbazing
  • Angst
  • Boosheid
  • Blijdschap (you never know…)
  • Ontreddering
  • Anders, namelijk

0 stemmers

Klopt!

@Maestoso Ben niet super goed thuis in de US-verkiezingen maar gevoelsmatig gezien: ik weet dat die extremisten tot werkelijk alles in staat zijn, maar Ɣls Biden door hen komt te overlijden -afkloppen etc.- dan is dat toch ook een nekstrop voor de republikeinen?

Al het bovenstaande?

3 likes

Omg ik wilde net teen mom kijken en ik kijk nooit teen mom. Dit betekent dat ik dat vooral niet moet doen!!

4 likes

Vraag me af of het dan echt effect gaat hebben. De groep die trump enorm aanhangt is groter dan we denken en ik ben bang dat trump er een mooi verhaal van kan maken waarin hij de daad zou goed praten

1 like

Die Ier klinkt alsof ie ff moet uithuilen vanavond in de armen van moeders als hij thuiskomt

4 likes

Of man mag ook hĆØ
Ah je maakt er moeders van fair enough haha

1 like

Ik word onderhand wel een beetje pissig om dat gedweep met hoe on-amerikaans dit allemaal zou zijn, en dat America nog steeds the greatest nation is en hoe verrassend deze opstand is.

Bitch.
Er hebben 74 miljoen mensen op deze psychopaat gestemd. Dat is fucking 47 % van alle stemmers.
Hoe de fuck kan je nu nog verrast zijn of denken dat Amerika zo’n " great nation" is?!

De ene helft is stapelgek en de andere helft is steken blind.

46 likes

Ja bedacht ik me ook net dus ik paste hem net aan naar mama, fair point

3 likes

Jaa dit gebeuren is gewoon Amerika in een notendop.

1 like

Misschien heeft ie wel alleen vaders.

Of helemaal geen ouders.

Nouja ben bang dat de beste man alleen moet uithuilen

10 likes