Ik ben wel entertained moet ik zeggen.
Zou liegen als ik zou zeggen enigzinds verbaasd te zijn.
De dag die je wist dat ging komen etc
Ik ben wel entertained moet ik zeggen.
Zou liegen als ik zou zeggen enigzinds verbaasd te zijn.
De dag die je wist dat ging komen etc
Nederland ook!
Omg je bent er
Komt ze om half 1 ineens opdagen
Ja k was even larpen als Braveheart
Heb ik iets gemist?
Daar is ze hoor
Ik vind het wel echt küt dat die vrouw is overleden. Niet omdat ik er medelijden mee heb, totaal niet sorry want met zo’n grensoverschrijdend en rellerig gedrag kun je verwachten dat er grote gevolgen kunnen volgen ik bedoel hallo mensen jullie doen wel ff iets heel illegaals en gevaarlijks he? Het gaat om mensenlevens die daar slachtoffer zijn van jullie terroristengedrag. wel triest voor haar familie.
Maar waarom ik het kut vind is dat nu al te voorspellen is dat dit de aandacht gaat trekken over het politiegedrag terwijl er zo fucking veel mis is met hoe de politie heeft gehandeld of heeft gelaten. Dit zullen zij echt gaan gebruiken om tegen te spreken, over de White privilege vandaag
Nee alleen dat er mensen zijn die zijn gaan slapen met het idee dat jij aan het bevallen bent.
Ongeveer 1080 posts maar
Zijn eigenlijk alle rioters uit het gebouw?
Stom jankwijf
Ja uurtje geleden ‘al’ geloof ik
Ik hoop het.
Nou Elisabeth from Knoxville, see you in jail!
Zelf op hun gemakje weer naar buiten gekuierd zo te zien:
Lekker dat ze gewoon door willen gaan met de officiële uitslag vannacht
alsof ze van een schoolreisje komen
Hoop dat elke Republikein nu denkt, dit gaat echt te ver, trek m’n bezwaar in.
De meesten van deze losers komen uit Bumfuck, Nowhere.
5 generaties lang wonen in dezelfde holler in West Virginia laat alles eruit zien als een fun dagje uit.
Ja ik vrees ervoor…
Maar, ik denk wel echt dat er ook heel veel Republikeinen zijn die Trump keihard gaan laten vallen zodra hij uit de weg is.