Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Dat vind ik ook een dood enge gedachte. Hij heeft gister al dit kunnen doen met een speech laat staan wat hij nog meer kan doen

Jaa ik denk dat zn bewakers enzo hem gewoon zouden laten vluchten en doen

1 like

Pelosi said the House may proceed with impeachment if Vice President Mike Pence doesn’t invoke the 25th Amendment – which would also require the backing of the majority of Trump’s cabinet – to oust the president

link:https://www.bloomberg.com/news/articles/2021-01-07/pelosi-to-speak-amid-calls-for-trump-ouster-congress-update

Ja hij heeft ook allemaal poppetjes om hem heen die hem 100% steunen

1 like

Na een tweede impeachtment kan Trump nooit meer “runnen” for president. En dat was zijn plan, weer voor het presidentschap gaan in 2024.

De impeachtment moet echt nu gebeuren.

22 likes

Wordt het dan President Pence?

Maar voor een tweede termijn moet hij toch ook nog gekozen worden door de Republikeinen? Heb niet de illusie dat zij hem nog willen

ja, tot biden het overneemt in twee weken

Dat is dan ook direct het kortste presidentschap ooit haha

2 likes

Ik moest net denken aan dat bij de verkiezing van Trump er iemand in het opbiechttopic (was op EGF nog denk ik?) zei dat ze dacht dat het allemaal wel mee zou vallen met Trump. En toen kwamen daar dus wel omg-reacties op. Helaas heeft ze geen gelijk gekregen haha.

4 likes

Uiteraard zou hij heel wat hobbels over moeten, maar we hebben gister/vandaag allemaal kunnen zien hoe veel partijgenoten nog steeds vol achter hem staan.

Voorkomen is beter als genezen.

2 likes

Ga je tenminste de geschiedenis in :wink:

3 likes

Michiel Vos heeft wel echt de coolste schoonmoeder van de wereld.

33 likes

Absoluut! 1 ding heb ik inmiddels wel geleerd, ik heb pas een gerust gevoel als Biden’s inauguratie is geweest. De rest zien we dan wel weer

2 likes

Heb je wel een interessante financiele afrekening

Vice-president $$$$$$$$$$$
President voor 1 week $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
Onkostenvergoeding clowsnpak $12,00

6 likes

Zou Pence dan op opdraaien voor de schoonmaakkosten van het Witte huis haha?

Ik denk dat Trump inmiddels genoeg wappie volgers heeft (en geld) om over 4 jaar als independent mee te doen aan de verkiezingen

2 likes

Jij stelt de echte vragen.
Mag hopen dat de hele huishoudstaf opstapt en dat hij zelf die hele kolere bende mag opruimen.

4 likes

Hahaha CNN is zĂł klaar met die gekke Replubikeinen

7 likes

Hahaha ja gewoon keihard this monster dit en dat hahaha en dit is echt een soort samenvatting

4 likes