Dat is onderdeel van zijn “straf” en hij mag het niet aan z’n vrouw over laten.
Hahaha taakstraf d’r bij
Echt heerlak hoe CNN tekeer gaat. Ik ga hier zo goed op.
Het loont nu zo om al twee dagen lang televisie te kijken.
Hahaha CNN wordt echt sassy, “Trump said: I will be there with you (to capitol hill) Where was president Trump?”
Aan de ene kant vind ik de gebeurtenis ook wel weer fijn na alle saaie lockdown dagen wat sensatie. En ook weer leuk gesprekstof haha
Hahaha same hoor. M’n vriend en ik genieten hier zo van. Amerika maakt gewoon goede shows.
Haha en het was another lie. Ze heeft hem ook 3 of 4x monster genoemd
Mijn vriend vroeg net ook of ik weer verder ging met m’n reality serie kijken
Echt hoor. Who gives a shit.
De vrouw op CNN is savage. Hold up, walt a minute , 13 days left and now enough is enough.
Ik mis CNN Is het ergens online te kijken?
Dit staat ook op NOS.nl:
Bij CNN, dat Trump al jaren kritisch volgt, sprak presentator Don Lemon de president persoonlijk aan met wel heel dramatische woorden: “U bent het ergste van het ergste”, zei Lemon, “en ergens in de toekomst zal dat het enige zijn wat wie dan ook zich zal herinneren: dat u verschrikkelijk was, de slechtste president, en dat u gewonnen heeft door een electorale toevalstreffer.”
Vond ik ook best wel raar.
Ik vind het zo intens triest dat dit pas “enough is enough” is.
Het was pas “enough” toen duizenden doorgedraaide Trump fans het Capitool aan vielen.
Heeft iedereen liggen slapen de afgelopen 4 + jaar?!
Amerika is gewoon een derde wereld land. Of erger, denk ik.
Echt zo Nederlands weer om dat dramatisch te vinden
Ik ben het eens met Don. Wat is je punt? Haha.
De NOS noemt zijn woorden dus “wel heel dramatisch”. Ik keek er ook wel van op toen ik dat las.
Alleen over haar. En niet over de andere 3, of heb ik dat gemist?
Ah, zo! Dan begrijp ik jullie verontwaardiging. Ik kreeg gisteren tijdens Op1 ook een beetje het idee alsof de mensen in de studio er niet heel erg van onder de indruk waren. De enige die gewoon duidelijke taal spraak was Maarten van Rossem. Alsof wij in NL te ‘nuchter’ zijn om eens even flink duidelijk te maken wat we ervan vinden.
Edit: ik erger me ook dood aan die guy. Raymond? Ramon? Hij LIJKT op Trump en hij doet niet eens zijn best om te verhullen dat hij stiekem een faboiiii is.