Ik praat niks van wat Trump zegt of doet goed.
Mijn angst is dat 74 miljoen mensen zich straks niet gehoord voelen en er nog ergere dingen zullen gebeuren.
Ik praat niks van wat Trump zegt of doet goed.
Mijn angst is dat 74 miljoen mensen zich straks niet gehoord voelen en er nog ergere dingen zullen gebeuren.
Hoe veel jaa hangt hem boven het hoofd? In NL krijg je een bosje bloemen en âniet meer doen hĂšâ
Ik zag vanmiddag een filmpje van Sanders (hier ook gepost) en ook Sanders zegt dat je JUIST met de mensen in gesprek moet gaan die nu op Trump hebben gestemd. Hij zei bijvoorbeeld dat je langs de deuren moet gaan (nu al) en niet in de week voor de verkiezingen. Ik vind het allemaal idioten en ik ben blij dat ik niet voor de opgave sta want ik zou er geen trek in hebben, maar uiteindelijk is interesse tonen, luisteren, praten, vragen wat ze nodig hebben, natuurlijk wel de manier om de polarisatie in ieder geval wat af te remmen.
Ben het helemaal eens met hem. Dit is ook wat ik bedoelde.
Je moet er toch niet aan denken om hier langs de deuren van FvD-ers te gaan om ze aan te moeten horen. Wat een kut baan.
Ja, ik ook! Hij was echt heel duidelijk. Ik hoop (en denk) dat Biden dit ook zo ziet. Het vergt tijd en veel geduld, maar het is de enige manier.
Ik denk dat ze de die-hard republicans ook niet gaan overhalen om de volgende keer anders te stemmen, maar je kan allicht proberen om raakvakken te vinden. Het doel is nu niet om stemmen te winnen, het doel is om de menselijke maat terug te vinden & de polarisatie te af te remmen en op termijn zelfs te verkleinen.
Edit: ik moet er ook NIET aan denken om met FVD of PVV stemmers in gesprek te gaan. Maar er zijn vast geĂŻnteresseerden, toch? Tochhhhh?
15 jaar voor de dingen waarvoor hij nu gearresteerd is (of nou ja, gevraagd is om zichzelf over te geven)
een van de mensen die is overleden is overleden nadat hij een hartaanval kreeg tijdens het per ongeluk taseren van zân eigen ballen, terwijl hij een schilderij probeerde te stelen
Ik las net dat naast alle individuele aanklachten ze ook bezig zijn om uit te zoeken om iedereen voor alle aanklachten te veroordelen.
Dus ook al heeft poppetje A het raam niet ingeslagen kan die worden aangeklaagd voor zowel het binnendringen van het capitool als het vernielen van het capitool. En daarbij kunnen dus ook de aanklachten voor de mensen die zijn overleden worden toegevoegd waaronder de moord op een agent in dienst.
Ik zeg DOEN!
Ja ik ook! Die man die zo trots achter dat bureau zit zal wss nog trots zijn dat hij de bak in gaat hier voor. Maar er zijn genoeg Amerikaanse Gerdaâs en Henks die nu denken ik zit nu diep in de shit want ik ben âalleen maarâ naar binnen gelopen.
Hier ook niet zo relevant, maar in een tweepartijenstelsel zet je anders wel tientallen miljoenen mensen buiten spel.
Dan krijg je natuurlijk nu dat ze dit soort dingen gaan zeggenâ:unamused: Ik was er als journalist! Ik was undercover! Ik deed onderzoek! Ik werd gedwongen door Trump!
Wat een gouden trainwreck is dit
Hahhahaaa en de nieuws zenders maar âEr zijn mensen omgekomen om medische redenenâ
Ik denk dat Anderson Cooper zelfs zijn straight face niet kan behouden als hij dit verhaal zou moeten vertellen.
âHoi, jij bent gek op de uil van Minerva en ik op Hedwig, die van Harry Potter, meer overeenkomsten hebben we niet buiten het feit dat we beiden levende organismen zijn. Maar stem even X okĂ©â
Oh wauw. Er staan nu HD beelden online op YouTube van iemand die tussen de menigte stond in het captitool. Het duurt 40 minuten. Iedereen is ook heel goed te verstaan. Je ziet ook hoe de beveiliging reageert. Het is misschien niet zoân goed idee om dit account te promoten, maar damn. Je hoort ook alle complottheorieĂ«n voorbij komen en je ziet de mensen huilen omdat het ze âgeluktâ is.
Linkje?