Wat een sukkel
Trump to America:
Of zou ie niet gaan omdat ie pure chaos heeft gepland? Of denk ik nu te negatief?
Weet iemand hoe de inauguratie er uit gaan zien? Ik neem toch aan met een select geschelschap en binnenskamers?
Kan er eigenlijk niets over vinden.
Ik verder toch hopen dat die hele stad hermetisch afgesloten gaat worden…
Ik ben heel, heel benieuwd wat er gebeurt met Trump komende tijd. Het lijkt er nog steeds niet op dat hij het er bij laat zitten, hoop echt niet dat de rellen van deze week de eerste van een hele reeks gaan zijn waarbij Trump de leiding neemt.
In zijn speech zei hij ook iets van this is not the end but just the beginning en ik kreeg daar echt rillingen van.
Die koekwaus kan in 13 dagen nog zoveel dingen doen.
Ik heb dingen gezien dat Trump supporters de 20e nog een rondje door t witte huis willen maken. Ik ga er beetje vanuit dat t op scherp staat tot dan.
Maar echt een slechte verliezer ook
Er is een politie agent overleden Er is nu een moordzaak geopend.
Like voor dit liedje!
Oh das inderdaad ook best plausibel
BREAKING: West Virginia state rep. Delegate Derrick Evans has been charged in connection with Wednesday’s rioting at the Capitol, after recording and then deleting a video of himself storming the Capitol with hundreds of rioters.
Nu nog aanklachten voor terrorisme en treason erachteraan
Biden is nu aan het spreken, trouwens maar over z’n aankomende team, niet over eergister
Net goed! Ze zijn nu volgens mij wel flink aan het opschieten met arrestaties maken!
hahahahah biden net
“when the president (lacht) my president, president obama”
Ik blijf dit lastig vinden. Ik snap de #notmypresident maar het zorgt voor zoveel polarisatie. Het aan de kant zetten van 74 miljoen mensen kan niet.
Ja denk dat het aan die hashtag ligt ja en niet aan de misogynistische en racistische drek die er al meer dan 5 jaar wordt uitgespuwd Beetje aparte opmerking na deze week
Laat over 1 ding geen twijfel bestaan: Trump moet uit zijn functie gezet worden, hij is delusional. Enige wat ik probeer te zeggen is dat het wegzetten van mensen die op deze man hebben gestemd, niet de oplossing is. Is de oproep tot geweld en bestorming van het Capitool dat? Nee tuurlijk niet.
Edit: de man moet apart van zijn kiezers gezien worden.
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de journalisten die ook mee naar binnen zijn gegaan om verslag te doen en mensen te interviewen? Die zijn niet allemaal buiten de dranghekken gebleven, gister op CNN waren er ook allemaal terugblikken van hun journalist die mee naar binnen was na de bestorming. Zouden die ook aangeklaagd worden of valt dat dan onder persvrijheid (?). Neem aan dat zij niks gesloopt hebben, maar ze zijn wel op restricted grounds.
Edit: of zouden dat journalisten zijn die sowieso al binnen waren voor de verslaggeving rondom het tellen van de votes en de geplande debatten? Zou natuurlijk ook kunnen
ik snap het wel, maar aan de andere kant heeft trump dit al op grotere schaal gedaan sinds zijn verlies, met daar bovenop dat hij nu ook niet naar de inauguratie gaat
ik denk persvrijheid, maar ik weet het niet zeker. er was ook een filmpje van een agent die gevolgd werd door een horde supporters wat gefilmd werd door een journalist en hij zei dat pers zich er niet mee mag bemoeien - denk zodra ze dat doen dat het wel strafbaar word (of andere gevolgen zoals dat ze niet meer naar binnen mogen enzo). weet niet of hij al binnen was of niet.