Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Ik hoop echt dat permanent ook echt permanent is.
En niet straks weer via allerlei voorwaarden, proeftijd/mitsen en maren

2 likes

Ik zal strijden als een sjamaan
Tot het jou aan niets ontbreekt
Hou je in QAnontaine zo lang als ik leef

6 likes

Respect voor de parodie hahaha

1 like

:joy:

43 likes

As riot raged at Capitol, Trump tried to call senators to overturn election

Washington (CNN)President Donald Trump and his attorney Rudy Giuliani both mistakenly made calls to Republican Sen. Mike Lee as deadly riots were unfolding at the US Capitol earlier this week, a spokesman for the senator confirmed to CNN – calls that were intended for another GOP senator the White House was frantically trying to convince to delay the counting of Electoral College votes.
link:https://edition.cnn.com/2021/01/08/politics/mike-lee-tommy-tuberville-trump-misdialed-capitol-riot/index.html

:exploding_head:

Lol Twitter

I mean, no lie maar nice

13 likes

Senator-elect van Arizona, 1 van de nu 4 democratische senatoren die in 2020/21 is verkozen. Zijn vrouw, voormalig congresswoman voor Arizona, werd precies 10 jaar geleden in haar hoofd geschoten tijdens een Congress event in haar stad/eveneens een aanslag op de democratie. Wonder boven wonder heeft ze het overleefd, en nu is haar man dus een senator. En zij vecht nog steeds voor betere gunregulation.

Vond het mooie tweets

22 likes

Trump heeft geprobeerd te tweeten onder het potus account, twitter heeft het verwijderd

5 likes

Deze man is echt rijp voor de psychiatrische afdeling.

15 likes

@strudeltje is This really happening🤯.

2 likes

De potus/flotus accounts gaan naar de volgende potus en flotus. De Obama’s zijn deze accounts gestart.

8 likes

Straks verrekt hij naar Parler. Dat zou niet heeel chill zijn…

1 like

Is al gebeurd, daarom heeft Apple de app een ultimatum gegeven om alles binnen 24 uur te modereren en heeft Google de app al geband uit de play store.

3 likes

Deze foto is er sowieso een voor de geschiedenisboeken. Ik wil trouwens ook getrouwd zijn met David Tennant haha :joy:

10 likes

Vond dit treffend (weet niet of dit al gepost is)

19 likes

alle tweets waarvan duidelijk is dat ze door trump gepost worden zullen worden verwijderd, ook accounts die hij maakt en die domoor is zo duidelijk te spotten dat hij het makkelijk maakt voor twitter

volgens mij worden deze tweets wel gearchiveerd net als alle andere maar niet publiekelijk en dus blijven ze van het account af

3 likes

🥲

61 likes

Mr. Bizon is opgepakt en nog wat andere ook! :ok_hand:

Capitoolbestormer met bizonhoorns opgepakt en aangeklaagd - https://nos.nl/l/2363709

Wel benieuwd naar de straf die ze uiteindelijk krijgen.
Of zal het een foei niet meer doen he, uitbrandertje zijn?

9 likes

Ik zat me ernstig af te vragen waarom ze de vlag van Tsjechië daar 10x hebben opgehangen maar het is een uitvergrote Amerikaanse vlag? Ah, erg duidelijk

1 like

Mr bizon hahaah

2 likes