Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Uit gewoonte probeerde ik Trump net op Twitter op te zoeken om te kijken of er nog interessant nieuws was.

:joy:

Dat kan dus niet meer. Nou ja we hebben in elk geval nog de impeachment en de inauguratie om naar te kijken de komende weken.

6 likes

Dat hele rot land staat in lichterlaaie, maar Melania will even zeggen dat er niet over haar geroddeld mag worden.

10 likes

Wacht f, “it has been inspiring to witness firsthand what the people of our great nation will do for one another” :thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking::thinking:

Hoop dat dit niet gaat waarover ik denk dat het gaat?

Heeft ze sws niet zelf geschreven😂 Blij dat we straks ook van haar af zijn.

1 like

Ashli Babbitt was een terrorist en die andere 3 hadden ook niet in het Congress moeten zijn dus nul medelijden.

Rip de twee agenten, fuck de rest.

11 likes

Ik had eerst altijd wel medelijden met haar? Ze had volgens mij alleen een trophy wife willen zijn. Alleen zelfs dan kun je nog wel compassie laten zien. Die jas die ze aan had of dat telefoontje met kerst. Het is ook gewoon een kutwijf.

Ik wens die twee een lange en pijnlijke scheiding toe.

4 likes

Ja medelijden my ass, zit ze in een gedwongen huwelijk met de Cheeto? Zo nee, no sympathy here

Ze deed mij wat denken aan die importvrouwen. Daar heb ik medelijden mee :pensive:

Alleen nope. Het blijkt gewoon een kutwijf te zijn. Dankzij dat artikel van @Mexi ben ik nu wel benieuwd naar alles wat er gebeurd is tussen Ivanka en Melania.

Misschien dat Biron ooit nog een boek gaat uitbrengen.

1 like

Oh wauw dit artikel is ook nog veel erger dan ik dacht. Hoe kan een mens alleen maar zoveel aan zichzelf denken?

Ze is niet voor niks met de oranje cheeto oempa loompa getrouwd.
Soort zoekt soort blijkt maar weer🙈

3 likes

Trump spreekt om 19:30 op Fox. Waarschijnlijk over big tech/ zijn Twitter blokkade

5 likes

Hahahaha yes. Lekker op televisie verkondigen dat je gecensureerd wordt. Dit kan echt niet goed uitpakken voor hem.

3 likes

Kan alleen maar genieten worden.

Oeh zendt CNN het uit? :grin:

Sorry even iets luchtigs tussendoor, moest hier zo om lachen :joy:

31 likes

Ondertussen bij de FBI…

Dit gaan nog een paar onrustige weken worden zo.

Be best :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

1 like

Ik zit met een groot glas wijn klaar met cnn aan. Ben benieuwd wat oempaloempa te vertellen heeft

2 likes

Het is uitgesteld tot later vanavond. De livestream gaat in elk geval nog niet aan.

4 likes

Dacht ergens rond 9 uur te zien?