Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Laat ze eerst maar allemaal gepakt en veroordeeld worden, anders krijg je straks weer die 'trail by media" onzin.
De waarheid loopt niet weg.

1 like

Jammer dat deze dude 2 minuten krijgt. Mijn oren piepen van zijn republikeinse geschreeuw

1 like

wowwww deze gast

1 like

Ze krijgen allebei tijd, de Democraten en de Republikeinen.

De “genteman from Ohio” is de Republikein. De “gentleman from New York” is de Democraat. Zij verdelen “yielden” de spreektijd onder de verschillende congressleden aan hun zijde, dus Ohio aan de Republikeinen en NY aan de Democraten. Ze kunnen ook “reserven” om tijd te sparen als ze niemand aanwijzen.

Snap ook niet waarom de tijd verschilt. Lijkt erop dat 30 seconden de standaard is voor de Democraten aangezien de NY al weet wat ze stemmen. Die ene Republikein stemde dus wel voor impeachment in de tijd van Ohio, wat ie denk ik niet zag aankomen anders had ie m geen 2 minuut gegeven om rustig zn verhaal te doen denk ik.

11 likes

Merci beaucoup!

Hey Madison, ff dimme ja?

1 like

Ik moet door dat “the gentleman” de hele tijd hier aan denken:

5 likes

Is het het waard om te volgen nu op CNN? Mijn vriend wil Game of Thrones kijken (I hate), maar als jullie me overhalen dan ga ik in bed liggen met mijn iPad, snacks en CNN. :joy:

Bij sommige van die mensen denk ik ff doorpraten je hebt maar 30 seconde! Dit ga je niet redden :joy:

1 like

Marjorie Green staat daar met een mondkapje op met de tekst “censored”.

Ze staat haar mening vrij uit te spreken in het huis van afgevaardigden

HOE DAN :sob::sob:

8 likes

Neuh, het is entertainment maar niets nieuws onder de zon.
Ik lach en erger me rot, maar het is heel voorspelbaar.

2 likes

De Doutzen Kroes van the House.

6 likes

Je mag niets meer zeggen tegenwoordig 11!!!21

1 like

Haha mijn vriend is aan het koken, hoorde dit en zei zonder op te kijken “je mag alles zeggen, maar je kunt niet verwachten dat je geen tegenspraak kan verwachten” :ok_hand:

2 likes

Elke Republikein:

Time for a whataboutism

6 likes

Valt het jullie ook op dat letterlijk elke Republikein een wit iemand is en 80% man en de Democraten tenminste ook zwarte mensen, latino’s , vrouwen hebben.

27 likes

JA!

2 likes

Jup!

1 like

Ik kom echt net van de telefoon af met mijn brier en dit is exact wat ik tegen hem zei :crazy_face:

1 like

Zo duidelijk, het is oprecht pijnlijk.

2 likes