Wat is Matt Gaetz, Rick genoemd door Trump die geen fuck om hem geeft, toch een speciaal level dom
Hahaha!
Net als dat Trump de vrouw van Ted Cruz lelijk heeft genoemd. En Ted zit alsnog tot in zân elleboog in de reet van Donald.
Echt, hoe werkt zoân brein.
Trouwens, het theater van vandaag even daargelaten want uiteindelijk gaat het house toch impeachen, er wordt steeds meer duidelijk over 6 januari.
Het leek best wel âspur of the momentâ dat Trump, Giuliani, Trump jr, The Zodiac Killer en Yeehaw Hawley die menigte naar het Capitool stuurden en ze daadwerkelijk binnen drongen, maar nu er meer en meer beelden naar buiten komen lijkt het steeds meer de bedoeling zijn geweest dat het Capitool âingenomen werdâ
Zijn er nu toch wel wat republikeinen die ook voor de impeachment zijn? Of lijkt dat maar?
The zodiac killer
De dagen ervoor is een of andere republikein ook gefotografeerd met mensen die bij de aanslag waren. (Datzelfde mokkel dat vandaag aan het zeuren was dat ze door een metaaldetector moest om naar de senaat te gaan)
Ok ik juich iets vroeg inderdaad
Lol waar/wat kijken jullie
Ze zijn daar al dagen, non top
Ze rusten tussen de bedrijven door.
Haha Maxine doet nog net geen mic drop op het einde
Ok domme vraag maar hoe kun je zien welke partij het is? Maar idd YES!
O jaaa nu zie ik het ook. Ik dacht eerst dat Rep. republican betekende
Er gaat âstraksâ (maanden/jaren) nog een enorme beerput open.
De FBI woordvoerder zei gisteren al in hun toespraak dat de bevolking zou schrikken als ze weten wat er allemaal echt gebeurd is in het Capitool.
Alleen al het feit dat de FBI al ver voor de 6e heeft gewaarschuwd voor rellen, waar dus NIETS mee is gedaan, spreekt boekdelen.
Zullen we doen of deze vrouw geen Nederlandse roots heeft?
Van Duyne klinkt Belgisch toch? Niet Nederlands? Mooi.
De ouders snapte vast het Belgische politieke systeem niet en gingen maar naar de VS.
Ik hoorde vandaag AOC via Instagram vertellen over vorige week en blijkt dat zij dus een âclose encounterâ heeft gehad waarbij het bijna misgegaan is, maar ze mag er nog niks over zeggen. Ik moet eerlijk zeggen dat van mij die beerput wel open mag.
Go Cori Bush <3
Deze vrouw shinet met haar glitter mondkapje! Go yvette!
AOC zal denk ik ook wel een gewild doel zijn geweest voor die terroristen.