Ik heb donderdag om 9:30 de verdediging van mijn afstudeerscriptie dus moet eigenlijk op tijd naar bed. Wil gewoon CNN kijken de hele nacht ja
Succes! ik moet de volgende dag ook werken
dus niet opblijven voor ons haha.
Dit snap ik dus niet. Ik kan mij ook niet herinneren of zij mensen echt opriep om te gaan stemmen.
Ik ben ergens trouwens echt wel bang voor deze week. Bang dat het helemaal uit de hand gaat lopen daar.
Ik ook. Helemaal omdat ik denk yes lekker met snacks en drank voor de tv en dan breekt straks de pleuris uit net als op 6 januari. Ik mag hopen dat ze nu beter zijn voorbereid
Hahaha mijn vriend heeft ook ZO VEEL troep in huis gehaald😂 Ik mag het nog niet openmaken van hem (janken)
Ooh nee uit zelf bescherming ga ik pas woensdag de snacks halen. Maar ik zit nu wel al te denken ga ik sushi bestellen of ga ik zelf all out met een homemade amerikaans dinner
Ik ga domino’s bestellen
Ik zag dat ze nog niet weten wat er aan de hand is. Het kan eventueel ook onderdeel van een oefening zijn. Laten we maar hopen op een oefening.
Ik zou voor gemak gaan! Lekker tapas avondje of iets bestellen. Zodat je geen seconde hoeft te missen van Phil, John, Jake en Abby💙
Jaa ik denk dat sushi de overhand heeft. En anders wordt het ovenfrietjes met een maiskolf en broodje vega pulled chicken met koolsla. Ik heb geen groot huis dus ik kan vanuit de keuken de tv zien
ik ben erbij woensdag!!!
Goede reportage van Eelco Bosch van Rosenthal bij nieuwsuur, erg interessant!
Ik ben echt een enorme doos.
Ik had woensdag vrij, belde er vanmiddag een collega om te vragen of ik haar avonddienst (3 tot 11) over kan nemen. Gewoon ja gezegd, want waarom niet…
Fffffffffffffuk.
Werk wel vanuit huis, maar had een heel avondje voor mezelf gepland met snacks en Duff biertjes en het forum😭
O, en de Melania Bot heeft ook nog een hartverwarmende afscheidsboodschap
Oooh nee! Kan je tijdens werk wel de tv aan?
Nou, wel in zoverre dat ik tijdens avonddiensten niet bij zoom meetings word verwacht.
Maar het is nogal gedetailleerd werk (data analyse) dus moet m’n aandacht er wel bij houden.
Maar, het is tijdens electionweek ook gelukt!
Komt wel goed, maar had zo’n lekker vrij Amerika avondje voor mezelf gepland
Jammer, maar helaas.
Ah snap ik! We houden je hier in ieder geval op de hoogte.
Ik heb ook al een constructie bedacht dat ik nog wel ajax ondertussen kan kijken mocht het om 21:00 uur nog niet klaar zijn
Ja, ook dat nog!!
( Leuk, nog een Ajacied hier!)
Dat worden dus 5 schermen hier. Twee voor werk, de tv voor CNN, de iPad voor voetbal en telefoon voor het forum.
NASA zal jaloers zijn op m’n set-up