Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Whahah idd :joy: ik ga ajax op de tv en dan over op de laptop voor cnn en mijn telefoon voor de ajax whats app en ipad voor forum/twitter. Drukke avond wordt het :joy:

Wow, dit vind ik wel bizar:

https://nos.nl/artikel/2364443-biden-kondigt-coronasteunpakket-van-bijna-2000-miljard-dollar-aan.html

En de staat leent al dit geld (dus moet dit met rente uiteindelijk terugbetalen). Hoe moet dat dan ooit gebeuren?

1 like

Komt lekker bij de staatsschuld van 27.000 miljard.

Oeh heb je hier een recept voor?

Geen officieel recept hoor maar het is heel makkelijk.

Ik gebruik de vega stukjes van de ah en die haal ik zoveel mogelijk uit elkaar. Even in de koekenpan met smokey bbq saus. Daarna pita broodjes warm maken open snijden en de pulled chicken er in. Ik vind zelf een beetje sour cream en geraspte kaas er bij lekker.

En de koolsla doe ik door witte kool en een peen te raspen mayo er door heen husselen en een schepje witte suiker. Suiker haalt het zurige er van af.

En ik doe er vaak nog een maiskolf bij even in de oven in folie met boter en zout en peper.

6 likes

Ik heb dus ook veel zin in morgen, ook in het gezellig met jullie samen kijken. Het voelt wel een beetje dubbel, of beter gezegd, ik voel me hier een beetje bezwaard om. Ik heb een Amerikaanse penvriendin van in de 40, zij schreef me dat ze voor het eerst in alle jaren niet weet of ze gaat kijken omdat ze te bang is dat er iets gruwelijks gaat gebeuren voor het oog van de hele natie. Ik voel me dan dus een beetje schuldig dat ik alles rondom de verkiezingen toch ook wel een beetje als entertainment zie (hoewel ik me tegelijkertijd ook bewust ben van hoe vreselijk het is om 4 jaar onder Trump te hebben moeten leven, met alle gevolgen van dien).

7 likes

Lekker dankjewel :slight_smile:!

We moeten om 17u klaar zitten toch?

1 like

Pfff ik heb om 17:00 sporten bij de fysio dus dat wordt naar huis racen :scream: Kijk ernaar uit!

Onze CNN Family is er alvast klaar voor :two_hearts:

29 likes

Vroeger dacht ik altijd dat geldproblemen (van overheden) konden worden opgelost door gewoon wat geld bij te drukken. :rofl: Gelukkig ben ik geen econoom geworden lol.

11 likes

Ik zit naar de Eve of Inauguration (cnn) te kijken en word al emotioneel. Dit belooft wat voor morgen :sweat_smile:

2 likes

Ik moet hier al de hele avond om lachen. Had hij geen beter screenshot kunnen nemen?

8 likes

Arme joe. Zit zo onder de botox dat hij niet eens normaal kan huilen.

1 like

Happy Inauguration Day!
Zie jullie straks :hugs:

9 likes

Zin in! Om 5 uur gaat CNN aa

Tenzij er daarvoor al sensatie is

Fijne inauguratie dag iedereen! Het begint al goed. Joe Exotic heeft geen pardon gekregen. :no_mouth: Ondanks dat hij al vervoer had geregeld.

46 likes

Hahaha die denkt ook dat die God zelf is he

1 like

afbeelding

Haha echt hoor.

4 likes

Farewell message? Wordt ze weer opgeborgen in Madame Tussaud?

5 likes

Dan heeft Trump toch 1 ding goed gedaan.

1 like

Dit is wel een interessant artikel, een heel duidelijk overzicht van de diversiteit wat betreft afkomst, geslacht en leeftijd in het kabinet van Biden en wordt ook vergeleken met de kabinetten van Trump en Obama.

7 likes