Ik denk dat 50 live verbindingen een beetje te tricky is? Zelfs een basic video call is al een drama voor CNN.
Ik had persoonlijk ook niet verwacht dat het live zou zijn eigenlijk.
Jeetje, dit doet Biden echt goed hoor.
Omg wat doet Ozuna daar
Love hem
Omg meer reaggaton!!
Kijk, 3 Amerikaanse presidenten die niet verbannen zijn van Twitter (en alle andere social media). Niet het beste acteerwerk, maar toch ergens wel charmant.
Ah, Biden met zijn kleinzoon. Cute
Edit: Heeft Katy toch goed geregeld dat vuurwerk.
Ja wat was Demi Lovato trouwens onverwacht echt super Goed!
Ze heeft er nu 2 miljoen!! Wow
Hahaha ik zie ook alleen maar Bernie memes op insta. Bernie in SATC, in duet met JLO, als hotdog verkoper.
Nu het concert terug te kijken.
Waar kijk jij het concert terug?
Ik heb zo’n functie op m’n tv zitten. Ik kan in de gids bladeren en dan een programma vanaf het begin terugkijken.
Edit: het staat ook op YouTube! Global News heeft een 1.5u durende opname van het concert. Ik denk dat dat wel van begin tot eind is.
Nog een edit haha: Washington Post heeft een filmpje van 2.5 uur geüpload.
Haha ik heb Bernie ook al voor mijn huis gezet hiermee: http://bernie-sits.herokuapp.com/
En vanochtend een miljoen foto’s van collega’s van Bernie op randomplekken op kantoor.
Mooi

Oh wauw bijna tranen. Wat een moment ook
Ik blijf ook maar zeggen tegen o.a. mijn vriend dat dit echt wereldhistorie is en zo gaaf haha
2,2 miljoen nog meer an ik had ingeschat.
Gurrrrrrrrrl hak met je talent al die gigs naar binnen.
Hoe is je verdediging gegaan?
Lief dat je het vraagt haha. Het ging super goed! Ik heb alles afgesloten met een 9 gemiddeld, echt ongelofelijk. Dus een superzenuwachtige Teig voor niks, zoals altijd
Fantastisch!!! Gefeliciteerd, knap gedaan!