Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Dankjewel!

Wat super goed! Gefeliciteerd!

1 like

Alleen was de jurk van Harris ook paars en niet grijs.

8 likes

Haha, ja, toch wel wat Photoshop nodig gehad om het helemaal te doen kloppen :stuck_out_tongue:.

2 likes

Haha, al die Bernie-memes vandaag zijn wel geweldig :joy:.

26 likes

Dit is m’n favo tot nu toe:

19 likes

Thanks he, zit te janken in de trein. (Moe + ongesteld)

1 like

Moest lachen

51 likes

:joy::joy::joy:

34 likes

2 Dagen een nieuwe president en er is nog niemand beledigd en er zijn nog geen omstreden inreisverboden ingesteld. Wel saai zonder Trump :crazy_face:

10 likes

Underwhelmed Bernie

24 likes

Er is gewoon al een persbijeenkomst geweest in het Witte Huis waar journalisten gewoon vragen mochten stellen en zelfs Dr. Fauci ononderbroken aan het woord kwam. :cry: :two_hearts:

11 likes

Vraag me echt af hoe lang ik nog zo ontroerd ga zijn van al deze dingen die ooit zo normaal waren, want na vier jaar het tegenovergestelde is het echt zo, raak overal ontroerd van :sweat_smile: :smiling_face_with_three_hearts: ‘omg, menselijkheid. omg omg.’

1 like

Ja erg is dat he? Iets dat 4 jaar en een beetje geleden wel allemaal zo normaal was. Ik neem het nu even niet voor lief haha

1 like

Zag ook al bij iemand voorbij komen dat het contactformulier van het Witte Huis veranderd is en je bij aanhef nu ook they/them of other kan kiezen :heart:

21 likes

Trump era:

afbeelding

The present :grinning::clap:t2:

3 likes

Het Huis heeft zojuist officieel de impeachtment van Trump aangeleverd aan de senaat.
:tada::tada::tada::tada:

25 likes

https://www.ad.nl/show/gedicht-tijdens-inauguratie-levert-amanda-22-modellencontract-op~a88bbcea/

Aaah :heart_eyes:

1 like

Wow ergens toch wel kut dat je daar als jonge, intelligente, krachtige vrouw komt met een prachtig gedicht en je alsnog gereduceerd wordt tot je uiterlijk

(ik lees dat ze ook een literair agent heeft e.d. Maar ja dat is niet de kop van het artikel. Alsof een model contract het hoogst haalbare is)

26 likes

Ze heeft een paar weken geleden al een boekcontract getekend! Dus dat deel blijft gelukkig niet ongezien. Die uitgever zal nu trouwens ook wel in zijn handjes knijpen haha.

3 likes