Dankjewel!
Wat super goed! Gefeliciteerd!
Alleen was de jurk van Harris ook paars en niet grijs.
Haha, ja, toch wel wat Photoshop nodig gehad om het helemaal te doen kloppen .
Thanks he, zit te janken in de trein. (Moe + ongesteld)
2 Dagen een nieuwe president en er is nog niemand beledigd en er zijn nog geen omstreden inreisverboden ingesteld. Wel saai zonder Trump
Er is gewoon al een persbijeenkomst geweest in het Witte Huis waar journalisten gewoon vragen mochten stellen en zelfs Dr. Fauci ononderbroken aan het woord kwam.
Vraag me echt af hoe lang ik nog zo ontroerd ga zijn van al deze dingen die ooit zo normaal waren, want na vier jaar het tegenovergestelde is het echt zo, raak overal ontroerd van
‘omg, menselijkheid. omg omg.’
Ja erg is dat he? Iets dat 4 jaar en een beetje geleden wel allemaal zo normaal was. Ik neem het nu even niet voor lief haha
Zag ook al bij iemand voorbij komen dat het contactformulier van het Witte Huis veranderd is en je bij aanhef nu ook they/them of other kan kiezen
Het Huis heeft zojuist officieel de impeachtment van Trump aangeleverd aan de senaat.
https://www.ad.nl/show/gedicht-tijdens-inauguratie-levert-amanda-22-modellencontract-op~a88bbcea/
Aaah
Wow ergens toch wel kut dat je daar als jonge, intelligente, krachtige vrouw komt met een prachtig gedicht en je alsnog gereduceerd wordt tot je uiterlijk
(ik lees dat ze ook een literair agent heeft e.d. Maar ja dat is niet de kop van het artikel. Alsof een model contract het hoogst haalbare is)
Ze heeft een paar weken geleden al een boekcontract getekend! Dus dat deel blijft gelukkig niet ongezien. Die uitgever zal nu trouwens ook wel in zijn handjes knijpen haha.