Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Jajaaa kom maar door! :rotating_light:

Ik heb morgen een ‘stiltedag’ want al 5 weken hees. Dus ik werk thuis, msteams gaat op niet storen en heb 0 meetings gepland. Wellicht niet geheel ongepland dat het samenvalt met de dag na de Amerikaanse verkiezingen :sunglasses:

2 likes

Waar was die countdown voor? Ik dacht dat er exit polls kwamen? Maar we zijn weer een uur verder aan het aftellen?

9 likes

Kan wel maar pas vanaf 2.00!

https://www.youtube.com/live/8zOdv9k-fhk?feature=shared

1 like

Ja dat weet ik, en ik hoop dus dat het dit keer positief is. Ik zag vandaag wel veel filmpjes van vooral ook wat oudere vrouwen die voor vrouwenrechten gingen stemmen.

2 likes

Ja dan sluiten de eerste stembussen

Eerste exitpoll idd nu!

1 like

Was dit de exitpoll??

1 like

Ik geloof dat er elk uur een nieuwe exit poll komt, maar volgens deze kaart sluiten de eerste pas om 6 ET (IN, KY) dus over een uur?

lol was dit alleen een poll over hoe mensen zich voelen???

Hahaha die exitpoll was een beetje een domper. Logisch ook want je kunt niets zeggen over hoe er gestemd is tot alle stembureaus gesloten zijn neem ik aan

2 likes

Hahaha… ik heb andere ideeën met een exit poll! :rofl: :rofl: :rofl:

Edit: het is ook raar om exit polls te geven, als de stembussen nog open zijn. Maar dat gebeurt toch wel, want als de stembussen in het oosten dichtgaan zijn ze nog uren open in het westen.

2 likes

Lol meh

Ik kan ook weer helemaal het gevoel terughalen van 4 jaar terug

Too early to call

5 likes

Oh de onderste vallen eraf maar Hawaï om 7 uur, Alaska deels en Alaska volledig gesloten om 8.

Ik heb lelijk met stift de Nederlandse tijden erop gezet

17 likes

Ik kan die reclames van Christiane Amanpour van 4 jaar geleden nog dromen

7 likes

Dus om 12 zijn alleen in Kentucky (sowieso rood) en Indiana (very likely red) een deel van de polls gesloten. Gaat niet heel veel info geven, behalve als ze snel tellen en ze iets kunnen zeggen over trends in de steden/voorsteden in vergelijking met Biden 2020.

Om 1 uur gaan er pas echt statewide gesloten polls zijn in Indiana en Kentucky en dan ook in Virginia (likely blue), South Carolina (very likely red), Georgia (battleground), Florida (likely red), Vermont (blue, Bernie’s state). Dan weten we misschien iets meer.

6 likes

Ik zat een paar dagen geleden ook weer dit topic van 4 jaar geleden door te lezen en die enorme ontlading ahhh toen Biden won en je een overwinningsspeech in gewoon volzinnen hoorde die daadwerkelijk ergens op sloegen, in plaats van dat je na elke frase je oren voelt bloeden en je kop tegen de muur wilt slaan van ellende. Waren we niet meer gewend hahahahahahahhaah :cry:

4 likes

Dit ging wel snel downhill daarna haha

2 likes

:grimacing: detail

1 like

Even wat lichts

24 likes

:speaking_head: KEY RACE ALERT

Edit: ik ga doen alsof ik deze updates niet gezien heb bah

3 likes

Echt wel kut om die ongeïnformeerde stemmers te zien roepen dat Trump beter is voor de economie

1 like

Dat een voor het laatst gestemd had op Obama en nu op trump want tHe EcOnOmY

4 likes