Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Volgens mij dat ze objectief en onpartijdig zijn…

2 likes

Sorry maar deze vent hahahahaha
Ze ging het niet echt uitmaken maar dat klonkt wel interessant ofzo

1 like

Oké dankje voor de opheldering.

Zou ze wel moeten doen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Suburbs van Georgia lijken goed te gaan, vorige keer was Georgia ook heel lang Trump en won Biden met 12.000 stemmen. Nog geen paniek.

3 likes

En door de valse bommeldingen in stembureaus komen veel stemmen voor Harris waarschijnlijk later binnen dan normaal

2 likes

Florida is wel een lost cause, al lang geen swing State meer. Wel mooi als het oude republikeinen uit andere staten aantrekt en daardoor andere staten minder rood worden hopelijk.

3 likes

Ik had wel echt de hoop en stiekeme verwachting dat we flinke signalen zouden zien van een komende landslide. Ik weet dat het nog erg vroeg is, geen reden tot paniek, en het begin altijd een vertekend beeld is, maar toch merk ik dat het m’n gevoel erover erg beïnvloedt dat het toch een beeetje tegenvalt tot nu toe.
Wat zegt jouw gevoel nu @Zemraluani?

Ik ga zo proberen te slapen en hoop dat het er over een paar uur al beter uitziet!

1 like

3,5 uur slaap gehad, ik ben er helemaal klaar voor :dancer:

4 likes

Ja geen idee

Te vroeg nog, ben benieuwd wat de midwest gaat doen. Als ze north Carolina haalt is dat wel groot nieuws.

Edit: je moet niet vergeten dat dit een lange zit is en je op een gegeven moment zit te focussen op een random county in north fucking Carolina en dat moet je helemaal niet willen. Het gaat zoals het gaat.

Tot nu toe kan ze zelfs heel unlikely Ohio halen, Georgia is nog goed op koers, north Carolina zou een winst zijn, Virginia lijkt goed te gaan. Als die allemaal blauw gaan en Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, misschien zelfs Iowa dan is het best een landslide.

4 likes

Wel mooi dat het breaking news is dat bepaalde staten too early to call zijn.

Is zo, er is nog helemaal niks onverwachts gebeurd ook.

Misschien is het ook gewoon elke keer weer opnieuw schrikken dat er nog steeds zo’n groot deel geen enkel probleem heeft met de fascist. 'Murica.

Virginia is onverwacht close tot nu toe, maar kan nog veranderen.

1 like

Met zo’n verschil lijkt het alsof Georgia een lastig verhaal gaat worden.

2 likes

Ik ga janken, wat is dit :speaking_head: AMERICA WHAT THE FUCK

5 likes

De stemlocaties die later dicht gingen in Georgia waren in Atlanta en zijn waarschijnlijk nog niet meegeteld, maar daar zullen de stemmen vooral naar de democraten gaan.

2 likes

Keep your head up, we got this. Vergeet de nog te tellen mail in ballots niet.

4 likes

Waar ben je verbaasd over? Er zijn nog helemaal geen gekke dingen gebeurd

1 like

Ik ben net weer wakker en trump staat voor :rofl: dat is verrassend genoeg

1 like

Hmm

Virginia is niet echt hoopvol. Iowa lijkt gedaan. Georgia idk, ze moet echt Michigan, Pennsylvania en Wisconsin houden.

2 likes