Er kan elk moment een Georgia update komen van de 320.000 absentee en mail in ballots
Ja is heel veel fakenews dat Trump m heeft, maar het is wel zorgelijk dat Trump toch veel nieuwe kiezers heeft getrokken.
I hate to say this but heās outperforming, for now at least.
Ik moet zeggen, ik word ook net wakker en toen ik zag staan 91-207 bij CNN dacht ik ook wel even van omg dit meen je, nu al⦠Maar veel Staten liggen nog best dicht bij elkaar en zijn nog niet klaar met tellen maar het was wel even een domper
Dit ziet er echt niet goed uit. Trump ligt in bijna alle swingstates op kop. The New York Times denkt dan ook dat het zeer waarschijnlijk is dat hij gaat winnenš„²
We hebben echt nog heel lang te gaan, ik weet hoe het eruit ziet maar dit gaat niet in de komende uren beslist worden.
Ik zie ook nergens meer tweets van belangrijke democraten. Vorige keer had Biden een bemoedigende speech.
Ik vind het eng dat het zo stil is. De blue wall wankelt ook lijkt het.
Die stilte is killing inderdaad en voorspelt niet veel goeds. Wachten tot ietsje na 06:00 Nederlandse tijd, dan weten we hopelijk iets meer.
Ik begin mijn optimisme een beetje kwijt te raken
Harris wint Virginia
Same. Ik merk dat ik net als bij Nederlandse verkiezingen echt te veel in mijn bubbel zat. Vooral dat nu lijkt alsof jongeren meer voor Trump kiezen dan voor Harris vind ik echt moeilijk te verkroppen. Wat denken ze nou dat Trump voor ze gaat doen?
Daarnaast gaan republikeinen nu dus ook meerderheid krijgen in de senaat, waardoor hij nog meer enge dingen kan doen.
Trust the process⦠trust the process⦠trust theā¦
Helaas Trump wint 1/7 swinging states, North Carolina (16 kiesmannen)
Ja mijn for you page op TikTok was ook echt volledig democratisch hahaha dus ik zat ook behoorlijk in een bubbel
Haha godver is Barron trump nou ook al stemgerechtigde leeftijd
Voor iedereen die kijkt, The AP is net iets verder dan CNN. Daar staat ze op 209 ipv 169.
Ik probeer me vast te houden aan de voorspelling van Lichtman⦠wat een shitzooi.
Ohhh dit is niet best voor de wereld⦠Zo teleurgesteld