Wat lult ‘ie allemaal
Rusland, noord Korea, Palestina, wat een ellende staat er ons nog te wachten…
Wtf
Echt Ground Hog Day dit
Ik blijf hopen zo te ontwaken uit een nachtmerrie over een verwarde, slecht gespraytande, oudere man die wartaal uitslaat.
Ik had het vannacht ook echt gedroomd, dat trump won ![]()
Respect voor die vrouw rechts achter Trump die maar met een glimlach blijft staan luisteren naar al die onzin
Kan net zo goed gaan werken. Slechte vrije dag zo
Wat een schade gaat de Cheeto weer aanrichten, afschuwelijk dit.
Ik heb ook geen idee waar Trump het over heeft ![]()
, alleen maar lege onzin woorden.
Ik denk echt dat hij helemaal losgaat op alle vlakken ![]()
Ik ga zo naar de Dille Kamille en mn huis helemaal onderdompelen in kneuterige kerstdingen om deze dag wat leuker te maken
Ik hoop het. Ook hij zal niet zomaar alles er doorheen krijgen. Niet elke republikein in de regering is ook Trump supporter en ik heb de hoop dat er nog genoeg redelijke politici zijn.
Tuurlijk niet ![]()
Ik zal wel niet normaal zijn, maar ik voel hier niks bij. Of misschien is dat niet het goede woord. Maar gewoon dat ik denk: ja wat had ik anders verwacht, had ik anders verwacht. Wel gehoopt. Ik zie wel weer hoe het gaat. Ik kan er niks aan veranderen. Veel mensen zijn kut, en veel ook niet, en daar moeten we het mee doen.
Waarom vind ik geen cnn-livestream trouwens? (Heb geen tv)
Via de site kan je streamen
Nee lukt me niet
krijg steeds error “unable to load video please try again later”
Wat een nachtmerrie dit! Wat zal dit gaan doen met de wereld? Deze man krijgt zoveel invloed deze 4 jaar. Ik word er echt bang van. En niet alleen van Trump maar ook van zijn vice president. Vance houdt er zelfs nog achterlijke ideeën op na dan Trump. Vrouwen mogen weer terug achter het aanrecht
Ah shoot, ook via de app?