Sowieso met de fiets
Op hun homepage is nu wel een livestream. Ik heb m ook pas 10 minuten aan staan
Jemig de voorsprong van Trump word alleen maar groter
Ja het is de goede website! Gewoon cnn website. Die het niet doet bij mij, de live video.
Maar de app is gelukt idd thanks bbbaby! Ai ai daar gaat mân batterij ![]()
Snap ik! Ik vraag me wel eens af of ik niet te nuchter ben. Dat we steeds verder afglijden en straks, bij wijze van spreken, in rode gewaden rondlopen âblessed be the fruitâ mompelend. Dus je zorgen deel ik in zekere zin wel, maar ik kan me er tegelijkertijd weer niet Ă©cht over opwinden of mijn dag laten bepalen ofzo.
Je hebt gelijk. Ik vind het schokkend dat deze man wint maar tegelijkertijd staat de wereld ook nog overeind na zijn vorige termijn, en zal de wereld deze termijn ook wel overleven.
Je las mijn bericht niet serieus toch?
De wereld staat over vier jaar nog wel overeind. De mensheid daarentegen, daar ben ik wat minder stellig over.
Haha ja vooral de âik ga zo naar dille en kamille om mijn dag op te vrolijkenâ terwijl de toekomst van mijn directe omgeving nu vrij onzeker is. Joejoe
Tja, âde wereldâ overleeft het wel maar heel veel mensen niet of nauwelijks?
Nee, totaal niet. Het wordt deze periode ook veel gevaarlijker dan 2016.
Doemgedachten die deze nacht door mijn hoofd gingen
-Zân vorige termijn had ie nog veel mensen om hem heen die hem in check hielden, die zijn nu allemaal of ontslagen, of zelf afgehaakt van deze unhinged man.
-Hij heeft straks zoals het ernaar uitziet ook de senaat en het huis, dus dems kunnen niks blokkeren.
-En de Supreme Court dus ook, we hebben al gezien hoe gevaarlijk dat is. Ze hebben al een uitspraak gedaan dat de president immuun is voor vervolging voor alle acties die hij als president onderneemt. Oftewel de president staat boven de wet (dat was eerder niet zo).
-Er zijn al jaren achter de schermen enge christenen aan het werk om zoveel mogelijk extreme mensen verkozen te krijgen, de mensen ook achter project 2025, die lijken best gewoon hun gang te mogen gaan van Trump want het boeit hem weinig dat dat mensen kan schaden.
-Als de VS echt uit de Navo stappen weet ik niet wat Putin gaat doen. China gaat voor Taiwan en Trump heeft geen zin om in te grijpen want hij doet niet aan oorlog. Israel krijgt ook een vrijbrief natuurlijk (hadden ze al blijkbaar maar toch). Zo zakken we langzaam de derde wereldoorlog in met zân allen, voor zover die nog niet allang begonnen is.
-Hij hoeft niet opnieuw gekozen te worden dus kan daarom nog extremere dingen gaan doen. Het volk heeft ook al laten zien dat het eigenlijk niet uitmaakt wat ie zegt of doet, Jan 6 boeit ze ook niet kennelijk.
-De vorige keer deed hij best wel veel van wat hij van tevoren aankondigde. Als dat nu ook het geval is wordt dat doodeng. Ik weet niet of ie het voor elkaar krijgt, maar het is te hopen dat er nog genoeg sane mensen zijn die wetgeving tegenhouden die zou bepalen dat ie langer mag blijven zitten (als ie nog leeft over 4jr), of stemmen nog moeilijker maakt waardoor republikeinen aan de macht kunnen blijven.
Positiefste scenario is misschien nog dat ie gauw dood neervalt van zân bigmac dieet en we met die loser van een JD Vance opgescheept zitten. Ik heb hem niet hoog zitten, maar volgens mij is dat meer een opportunist dan echt een evil fascist, dus die is misschien voor meer rede vatbaar. ![]()
(Edit: zo goed ken ik Vance niet dus misschien is dit scenario nog enger, dus dat maakt het hele verhaal nog wat troostelozer)
Zou kunnen dat ik te weinig over hem weet hoor, verbaast me niks dat je een verdorven persoonlijkheid hebt als je met trump in zee gaat. Doordat hij wel inzag dat trump gevaarlijk is voor de democratie (dat ie 'm Americas Hitler noemde) en enig inzicht in ongelijkheid door dat boekje van hem, had ik het idee dat het hem niet om ultieme macht te doen is. Maar zn ideeën over vrouwen zijn ook doodeng.
Objectief gezien was dit wel echt een hele slechte speech toch van Trump? Totaal niet inspirerend. Ook niet naar zijn aanhang. Het waren vooral loze woorden en bedankjes.
En ook raar dat er zo ontzettend veel mensen op het podium stonden. Dat beangstigt me nog meer want mocht Trump dood neervallen dan zijn er dus nog heel veel mensen die er allemaal net zo over denken als hij en die het zo kunnen overnemen.
Alleen JD Vance kan overnemen en als hij en Trump tegelijk komen te sterven dan is het hoofd van het senaat, denk ik. Dana White of Elon Musk kunnen niet ineens president worden.
Hij sowieso niet. Is geen geboren Amerikaan.
De echte winnaar is patriarchyâ:sob:![]()
Moest wel even lachen om deze reactie na alle âWe zien uit naar een nauwe samenwerkingâ blablabla:
âTrump is en blijft een horkâ, zei Caroline van der Plas van de BBB vanochtend, âmaar Amerika heeft voor hem gekozen, dus gefeliciteerd daarmee.â
ja ik wil haar niet als politicus maar wel als buurvrouw, heerlijk
FF variant van: NMSVPE ![]()
Het viel me sowieso mee dat ze aangaf zich zorgen te maken. Had haar wel in de Trump-hoek verwacht.