Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Hmm :thinking:

1 like

??? Echt heerlijk posts zonder context.

11 likes

Wat een chaos in de VS.

Nog erger dan dat ik me had kunnen voorstellen. Ik word er verdrietig van.

3 likes

Telkens wanneer je denkt dat het niet gekker kan verzint hij weer wat nieuws

De vorige termijn van Trump was het nog wel een beetje ā€˜hihaho Trump is president’ maar ik vind deze termijn wel een beetje eng worden met al die dingen die hij Ć©cht doet en welke echte gevolgen het al heeft gehad voor veel mensen in Amerika. En die freak Musk er ook bij.

Ik vond dat gesprek met Macron wel goed, alsof hij eindelijk door heeft hoe hij Trump in toon kan houden (die hand op z’n arm ook, haha).

18 likes

Ik weet niet zo goed waar dit past (dus doe het maar hier) maar ik bekijk met vrees en ook wel een beetje gefascineerd wat er nu iedere dag op het nieuws staat over Trump. Las laatst ook ergens een artikel dat hij van project X al zo’n 50% in uitvoer heeft gebracht, in slechts 1 jaar :astonished:

Ik ben helaas verder totaal geen USA kenner maar ik vraag me wel af waar het allemaal heen gaat. Waar ik dan wel weer van geniet zijn de snidey comments op NU.nl. Bijvoorbeeld in deze liveblog: https://www.nu.nl/buitenland/6383363/live-europa-en-vs-trump-noemt-europese-landen-onherkenbaar-in-davos-speech.html

Het lukt niet iedereen om zijn ogen open te houden tijdens de lange toespraak van Trump./
Er valt tot nu toe weinig structuur te ontwaren in de toespraak van de Amerikaanse president. /
ā€œElk groot oliebedrijf wil met ons in zeeā€, zegt hij. Voor zover bekend is dat niet zo.
:rofl:

3 likes