Dus uiteindelijk zitten we nog 3 maanden CNN te kijken want Trump gaat never speechen en CNN roept maar trump is speeching ANYTIME SOON
Iām in!
Biden mag wel even een shout out naar ons doen in zijn speech. To all the ff girls thank you for the support and sleepless nights!
Misschien heeft Biden daarom al een speech gedaan, om dit ongemakkelijke moment van wachten op een verliezersspeech te vermijden.
Ja maar nog geen overwinningsspeech toch? Hij weet wel dat ie gaat winnen maar heeft zichzelf nog geen winnaar genoemd.
Ja, het komt echt wel vandaag jongens. Als die batch uit Pen straks vrijkomt is echt een kwestie van tijd voor er geclaimed of gecalled wordt. De campagneleider geeft het zelf ook aan.
Ik weet dat het al dagen āany moment nowā is, maar deze batch is zeer hoogstwaarschijnlijk bepalend.
Het was een overwinnaarsspeech zonder zichzelf overwinnaar te noemen. Hij zei zelfs al dat hij mandaat had. Dat is basically zeggen dat je president bent
Andere tijdzone.
Canada
ā I see all the girls in The Netherlands and Belgium, thanks so much for your continuous support. God bless ā
Kan hij niet ff een Oprah momentje doen door ons allemaal een auto te geven ofzo
Als onze CNN mensen dan ook nog een shout out naar ons doen dan is 2020 nog best een geslaagd jaar
Stuur John een DM op insta of hij op zijn magic wall #ff wil schrijven
Echt erg, alles wat je mi normaal van een president (en diens gedrag) zou kunnen verwachten zie ik nu ineens als classy. Maar dat komt alleen omdat die cheeto de lat tering laag heeft gelegd.
Hele zinnen uitspreken⦠applaus
Niet op zaken en eigen ego vooruit lopen⦠applaus
Niet alleen maar onzin uitkramen⦠applaus
Sympathiek overkomen⦠applaus
Etc etc
Hahha ja alles na trump lijkt automatisch een geschenk uit de hemel
Omg ja! Ik ga hem dm-en! Daarna komt er wss gelijk een tweet van trump; the election is a fraud, even CNN is writing secret signs on the magic wall. You wanted proof here is it!
In de laatste white house update gisterenavond gaf de reporter ook al aan dat Trump dit absoluut niet gaat doen. Triestā¦
We zijn women he! Tenminste, ik ben al een tijdje geen 16 meer
omg hoe vet zou het zijn als hij echt #ff schrijft famousss
Ik heb moeite om mezelf te zien als vrouw
Haha ik ook niet! Ik zei ook girls maar dat is meer omdat ze onderling ook steeds friend en zo zeggen dan klinkt girls wat meer in die richting