Oh even een middag uit de bubbel, nu weer even CNN op… En het nieuwe topic zoeken… Zal deze ook vol raken en we dan nog niets weten…?
Very very soon…
Oh even een middag uit de bubbel, nu weer even CNN op… En het nieuwe topic zoeken… Zal deze ook vol raken en we dan nog niets weten…?
Very very soon…
Wolffff een bekend gezicht. Is John terug?
John!!!
Heee onze mensen!!! Dat voelt als thuiskomen.
Jaaaaaaaa John
Juiste moment ingeschakeld dus!
Jaaa OMG ja John is back!
Jeej veel gezelliger zo
YESS John “Math is fun” King is BACK!
Jeetje wat heftig, weet iemand ook waarom zij shifts van 12 uur doen ipv 8?
Ze doen niet helemaal 12h shifts hoor, Chris en Phil kwamen om 05.30 onze tijd en nu 16u is John King weer terug! Maar lange dagen, en superintensief ook met zoveel praten en herhalen!
En happy new topic! Ik heb even een paar uur geslapen en ben er weer klaar voor!!
A few hours…
Haha ja dat je een keer iemands pen opraapt, koffie haalt of goedemorgen zegt en gelijk werknemer van de maand wordt.
Oh ik ben al 10 jaar 19 hoor
The King is baaaaaaaaack
Ain’t nobody got time for that!!1!11!!!
Mijn vriend was vanochtend blij toen hij op de weegschaal stond en 0.3 kg afgevallen was. Toen zei ik “Niet te vroeg juichen, de poststemmen moeten nog binnen komen”
Haha wauw, ik zei dit nog tegen mijn vriend gister - wat als de Republikeinen nu acties met stemfraude ondernemen omdat ze er door al Trump zijn opthitsen vanuit gaan dat de Democraten dat ook doen… So sad!
Nou jeetje. We krijgen wel 2 tot 3k votes uitslagen straks.