Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

En bedankt, Nevada :sweat_smile:

Wat een rustig beeld ook op cnn zonder die zogenaamde breaking news koppen en tussenstanden

Hij zit nog in de ontkenningsfase!

Ja ik snap je, donderdag had hij een verhitte discussie met Rick wat betreft de polarisatie in de samenleving, wat hart tegen hart ging. Vind dit een lastige casus. Want je hoeft het niet 100% met Biden eens te zijn, om Democraat te zijn. Tegelijkertijd zegt niet anti Trump zijn, en hem veroordelen op al zijn punten ook weer wat.

3 likes

Haha idd! Sinds de ā€˜bekendmaking’ is er geen reclame meer geweest :joy:

1 like

Hahaha dit is echt hilarisch. Trump kan vrij weinig maar de Google Maps functie ā€˜zoeken in de omgeving’ weet ie moeiteloos te vinden :ok_hand:

Hoe zou dit verder gaan. Het word toch enorm genant( voor zover dat het nog niet is) om te blijven ontkennen dat Biden gewonnen heeft? Wat is je legacy dan als je zo blijft ontkennen. Alle wereldleiders feliciteren Biden, dit gaat gewoon gebeuren. Hoe gaat Trump.zich hier uit redden?

5 likes

Geen Barr meer, of Devos of Pence, of Miller meer. Geen Ivanka of Kushner. Wat een mooie afsluiter van 4 jaar. Eindelijk weer normale mensen. Zo blij dat al deze rot mensen gewoon weg zijn.

8 likes

Ik kan echt niet wachten tot de inauguration en dan Trump in het vliegtuig een enkeltje naar een gevangenisāœŒļø

Vind dit ergens ook wel iconic. Ik doe soms ook aan struisvogelpolitiek maar kan nog een hoop leren van deze man :violin:

1 like

Opeens gaat het ook over de black community (op een niet racistische manier), vrouwen (op een niet seksistische manier voor de verandering), healthcare, climate change (op een niet ontkennende manier haha)
Echt als muziek in de oren deze onderwerpen na vier jaar conservatieve bullshit

24 likes

Heb met veel plezier al jullie berichten gevolgd tijdens de verkiezing en heel wat geleerd ook. Geen idee of deze al gedeeld is, maar wilde jullie deze niet onthouden

12 likes

Trump gaat de inauguratie echt niet zelf doen. Hij treedt echt wel af voor die tijd.
No way dat hij een vredige overdacht van de macht gaat doen.

Het wordt z’n loopse hondje Pence.

12 likes

Sloppy Joe en Fox News :smile:

22 likes

Hoe is de stemming bij Fox? Stemming als in sfeer haha, niet als in votes

1 like

Kom hier zo op terug

1 like

Ook daar is Biden president :wink: nou ze zijn best normaal. Niet huilen als op CNN maar gewoon nieuws brengen. Al heeft Fox wel verschillende programmas, nieuwsprogrammas maar ook meer opinie (zoals Fox&Friends, waar Trump graag te gast is.) Eergister keek ik een stukje Fox&Friends en daar was de toon vrij bizar

4 likes

True

Bernie :heart:

10 likes

Blijkbaar komt Trump zometeen terug van het golfen hahha en er staat een hele menigte bij het witte huis. Zo droog haha thuis komen van je uitje en dan ben je opeens je baantje kwijt, arme sneue man. Maar gelukkig heeft ie zelf nog niet door hoe sneu hij is.

7 likes