Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Dit is het filmpje erna, ga nu opzoek naar het filmpje van de discussie

1 like

Bernieeeeee :blue_heart: ‘Health care is a human right, peoples pain need to be heard.’

3 likes

For president!

Fox is dus ooit weggekomen met het brengen van fake news omdat ze zogenaamd alleen ‘entertainment’ bieden en niet claimen nieuws te brengen.

Hahah ja love it :joy::joy: gaat hij nu ook zeggen dat de mensen buiten fake zijn?

1 like

Ik kijk net een filmpje op NOS van Rudy Giuliani, advocaat van Trump, die blijkbaar net die persconferentie gaf en hij lijkt ook niet helemaal goed snik? Praat echt allemaal onzin en lijkt te denken dat ie in een soort shakespearetoneelstuk speelt. Pfff trump heeft z’n hele staff echt van craigslist gehaald ofzo.

12 likes

Haha dat zegt Zondag met Lubach ook altijd als ze kritiek krijgen, zo flauw als je duidelijk uit bent op een bepaalde maatschappelijke verandering/beweging en je dan op ‘entertainment’ beroept als je verantwoordelijk wordt gehouden voor je uitspraken.

1 like

Oke ik ben toch gaan wippen maar eh heeft biden gewonnen al? En vind CNN dat ook.

5 likes

Ja

1 like

JOEPIEEEEE

1 like

Hahahahaha

Ik vind het wel bijzonder dat er nu in Philadelphia zo dicht tussen de mensen gefilmd wordt, terwijl het er in de studio net over gaat dat er geen social distancing is. Probeer als verslaggever dan iig het goede voorbeeld te geven en blijf een beetje buiten de menigte (zoals de andere verslaggevers wel doen).

8 likes

Ik vind het zo frappant dat die Rudy zo afgegleden is. Hij was burgemeester van NY tijdens 9/11 en toen was hij echt een held daar. Tegenwoordig praat hij alleen maar in warrige zinnen en onzin

7 likes

Hoe laat gaat Biden spreken?

8 pm ET, 2 uur vannacht bij ons

Mee eens! Hij heeft dan bijvoorbeeld wel beveiliging naast zich staan, beetje het tegenovergestelde dus

Oh dat wist ik helemaal niet, wat zonde dan.

Hmmmmmm zal ik een wekker zetten of niet :thinking:

1 like

Ik hoop dat Biden in zijn speech iets over het feesten/social distancing gaat zeggen en dat mensen dan zo veel respect voor hem hebben dat ze ernaar luisteren haha.

En; Andrew Yang! Zo leuk om hem even weer te zien hahah

8 likes

Jaaaaa Andrew Yang :heart_eyes: