Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Meer gezichtsuitdrukking te zien achter hun mondkapjes dan op het gezicht van Melania ooit

8 likes

Jaa en dan ook echt zo gebaren van kom terug haha
Zo lekker onhandig en menselijk ofzo :rofl:

2 likes

Hey het is the first second husband!

8 likes

Ahhh moest huilen toen Jill opkwam. Ben echt een wrak, dit doet me zoveel meer dan verwacht

3 likes

Toch kan ik het nog niet helemaal geloven hahah mijn brein is echt verpest door vier jaar trump en nu lijkt dit too good to be true

3 likes

Ik haat Coldplay maar vandaag vind ik het leuk

5 likes

Aah ik las trouwens net dat Chris Martin op de begrafenis van zijn zoon Beau heeft opgetreden. Vind ik dan toch wel extra mooi dit, en ook nog dit nummer

15 likes

Colgate Joe :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Ahh ik heb ook wel wat traantjes gelaten. Vond de speech van Harris mooier maar nevertheless dit alles was al zoveel presidentiƫler dan oempaloempa in 4 jaar opgeteld heeft laten zien. Wat een verademing.

6 likes

ƉƩn van die beveiliging mannen bleef vooraan staan en zwaaien ook hahaha.

4 likes

Pakte ook even zijn moment of fame. Can’t blame him haha

4 likes

Dit is duidelijk blijdschap :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Haha, ik geloof niet dat hij zelf op de hoogte was van hoe die droneshow er precies zou uitzien. Lijkt wel een kind in de Efteling haha!

7 likes

Dit voelt zo erg als oud en nieuw haha echt gezellig. Ben weer helemaal wakker.

6 likes

Vind het bijzonder zo live mee te hebben gemaakt joh. En over tientallen jaren kijken mensen hiernaar en denken ze WTF DIE MASKERS
Want het blijft nog steeds bizar eigenlijk he haha

10 likes

Wat moet ik nu doen gewoon zomaar naar bed ofzo? :pleading_face:

13 likes

De second dude heeft het ook goed gedaan

1 like

Ik vind Joe en Jill echt over komen als een koppel met wie je gewoon gezellig kunt kletsen op een feestje, toastje erbij, wijntje erbij. Lekker benaderbaar.
Love dat

29 likes

Ja benaderbaar indd! Vriendelijk en warm

2 likes

Staan ze ook vast open voor :sunglasses:

1 like