Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Die vrouw met pantermondkapje en zwarte jurk is a mood

7 likes

Wie nog even in bed wil huilen en waarom ik denk dat Biden juist nu een goeie president kan zijn: hier is ie met John McCains dochter, die erg conservatief is.

Biden kan als geen ander partijlijnen overbruggen, hij heeft jaren (decennia) in de senaat gewerkt met allerlei mensen en iedereen heeft alleen maar goeie dingen over m te zeggen.

(Duurt minuutje of 7 maar worth it)

Oké Bidenfan-out :microphone:

35 likes

Wat een mooie afloop van deze zenuwslopende dagen. Nu maar hopen dat Trump ze allemaal op een rijtje krijgt.

5 likes

Wat een geweldig einde van een zenuwslopende week. Thanks allemaal en welterusten :blue_heart::champagne:

16 likes

Ben blij dat ik wakker was gebleven, was echt de moeite waard om het samen met jullie te zien! Bedankt, en slaap lekker (bij/uit) :heart:

4 likes

Welterusten gezelligerds! Ik kijk nog even de rest van de avond verder. Zal verslag doen als er nog iets interessants voorbij komt.

5 likes

Ik denk dat ik morgen/vandaag ook weer gewoon cnn aanzet haha. Misschien zit ik in de ontkenningsfase dat het soort van voorbij is maar aan de andere kant gebeurt er nog genoeg boeiends. Ik wil echt volgen wat trump doet

8 likes

Hahaha ja ik ook sowieso. Zal nog genoeg te bespreken zijn en vond het eigenlijk ook wel een fijne bubbel afgelopen week, kan niet cold turkey afkicken

3 likes

Hahaha ik wilde net posten van wow die rick zegt opeens hele zinnige feministische dingen, misschien te snel geoordeeld. Maar het is Jake hahaha ben misschien toch een beetje gaar.

3 likes

En nog ffe!!! Kijk dit :joy::joy:

En als je op ‘winner’ zoekt staat Joe bovenaan.

5 likes

Nieuw vermaak: Melania memes

#Freemelania

20 likes

Nou vooruit, nog 1 dan om het af te leren:

1 like

O Jezus bijna 5 dagen voor de tv maar het moment zelf heb ik gemist en toen ben ik ook nog in slaap gevallen terwijl ik op de speech zat te wachten. Godzijdank want kind was om half 6 klaarwakker.
Net de speech terug gekeken! Zo goed!!!

20 likes

Yup same here haha.

Elke Election Day en Inauguratie blijf ik wakker en aan de tv geplakt , normaal gesproken duurt het alleen niet zo lang. Dit heb ik nog nooit en bij niets meegemaakt. :joy:

Uh mensen, ik probeer al een kwartier lang m’n bejaarde tv aan te zetten. Die sinds dinsdag avond 24/7 aan stond. Volgens mij is ie stuk. Hij gaat niet meer aan​:joy::joy:

4 likes

“Alexa play the national anthem” iconic

6 likes

Snel de speech gekeken voordat ik naar m’n werk moet. Hij heeft het echt goed gedaan, zo zou een president moeten klinken! En heel respectvol, hij heeft de naam van Trump 0 keer genoemd.

7 likes

Omgggg mensen wat mooooooi met A Sky Full of Stars💙 de betekenis van het nummer ook💙 en het vuurwerk💙 en alle vreugde op het podium💙 de toeterende auto’s in het publiek💙 het benoemen van Beau💙

14 likes

Net de speeches terug gekeken. En ik dacht ah zo emotioneel is het niet, tot ik bij het vuurwerk en de muziek kwam. Kennelijk is het zo’n grote opluchting om gewoon ‘normale’ empatische mensen te zien speechen. Ze zijn niet perfect, zeker niet, maar zo veel beter dan wat er was.

10 likes

Lekker dramatisch maar toch, dit is tof

87 likes