Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Nou dat ja, dat er gewoon een normaal iemand met empathie en ervaring op die plek zit. En als dat over 4 jaar weer een republikein is, laat het dan ook gewoon weer iemand zijn die op een beschaafde manier kan regeren.

8 likes

Zijn de strijders in AZ en GA nog steeds aan het tellen?:rofl:

2 likes

Net de speech teruggekeken, echt goed om je te richten om verenigen ipv verdelen. Heel benieuwd naar de komende transitieperiode.

1 like

Ben de speeches nu aan het terugkijken en word echt zo vrolijk van die doventolk! :blue_heart:

1 like

Ik dacht ik ga de speech wel in mijn bed kijken maar ben in slaap gevallen :sob: zo maar even terug kijken.

2 likes

Ik vond het ook zo’n enorm verschil met dat Trump van de week in z’n speech alleen zei "i wanna thank the First Lady”, niet eens haar naam of dat ze zijn vrouw is oid, zo afstandelijk mogelijk wilde hij zijn leek wel.
En Biden barstte in een uit over serenade zijn vrouw haha en was zichtbaar zo trots op en dankbaar voor haar.

30 likes

Net Kamala Harris’ speech gekeken, de eerste keer dat ik haar zag speechen. Wat een charisma heeft zij!

11 likes

Ik ben benieuwd! Waar was jij toen Biden werd benoemd als President-elect?

• Ik zat voor de TV natuurlijk! Het moment live meegemaakt.
  • Ik was in slaap gevallen
  • Ik zat net even niet voor de TV
  • Ik hoorde het later
  • Heeft Biden gewonnen?

0 stemmers

1 like

Ik liep buiten en kreeg dit in beeld. Normaal krijg ik bijna alleen maar pushmeldingen over Max Verstappen en Hamilton (zo saai).

5 likes

Ik wil een short film over deze reeks gebeurtenissen. Zou grof geld betalen om te zien hoe dit echt is gegaan hahah

59 likes

Ik ben dus helemaal geen uren opgebleven hiervoor, alleen als ik tijd had CNN gekeken en hier mee gelezen, maar gistermiddag was ik ineens zoooo moe en heb ik echt 20 minuten op de bank geslapen en toen ik wakker werd en op mijn telefoon keek zag ik het pushbericht van de NOS. :joy:

1 like

Prachtige speeches! Wat een mooie overwinning is toch ook.

1 like

Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom het hier Team AOC is? Ik ken haar verder niet, wat maakt haar goed?

Ik zit nu de speech terug te kijken. Echt kippenvel momenten!

1 like

Hahah ja echt een beetje overdreven dat soort opmerkingen. En Jake :heart: ik zit nu te kijken en ik heb nog geen bekenden gezien, alsof ze de cast van mijn favo serie hebben vervangen.

4 likes

Opeens gaan alle reclames op cnn ook over urineverlies :roll_eyes:

8 likes

Oooh ik ook! Friends for life :sparkling_heart:

1 like

Brb even huilen

14 likes

wat een mooie bromance

18 likes

In het kort, ze is heel links en progressief en dat komt wel overeen met de algemene voorkeur van het forum. Ik denk dat AOC te vergelijken is met GroenLinks en Joe Biden meer met D66/CDA of zelfs richting VVD?

En ze is natuurlijk een jonge vrouw.