Regelmatig denk ik ff terug aan de persco van Trumps advocaat bij The Four Seasons Total Landscaping en dan ga ik echt weer helemaal stuk.
Echt zo zo grappig 

Regelmatig denk ik ff terug aan de persco van Trumps advocaat bij The Four Seasons Total Landscaping en dan ga ik echt weer helemaal stuk.
Echt zo zo grappig 

Ja jemig hoe bizar is dat hele Four Seasons verhaal. Kan niet wachten tot naar buiten komt hoe dat nou weer gegaan is
Stel je voor hoe geschiedenislessen over vijftig jaar zijn. “… en toen organiseerde de toenmalige president een persconferentie bij een tuincentrum omdat hij zijn fout niet wilde toegeven.”
In mijn geschiedenis toetsen zat altijd wel een opgave “verbind de gebeurtenis aan het jaartal”
Ik denk dat ze beter een heel examen over 2020 kunnen maken waar je de gebeurtenis aan de maand of week moet koppelen
wat een ellende
2020 zal ooit gewoon een studie zijn die je kunt kiezen. Genoeg shit dit jaar om vier jaar te studeren.
Ik vind dit buitenaards fascinerend, echt hoe in godsnaam is dit tot stand gekomen
Vier jaar is ook de enige manier zijn om het te verteren
Jaar 1 pandemie
jaar 2 racisme / populisme/ black lives matter /
jaar 3 nepnieuws / desinformatie / compottheorrieeeen
Jaar 4…
Oh en vergeet onze (klein)kinderen niet die ons moeten interviewen voor hun verplichte werkstuk over Donald Trump!
Haha ja en dat die medewerkers thuis het nieuws zitten te volgen en ineens dit bericht lezen. Die zaten toch ook echt van wtf did just happened

En zelf hebben ze gezegd dat het expres was omdat dit tuincentrum in een relatief republikeins deel van de stad lag zodat ze niet zouden worden overschreeuwd door Bidensupporters. Ik geloof er niks van haha.
Iemand op Twitter omschreef het als een “hysterical trainwreck” en een betere benaming is er eigenlijk niet
Hebben jullie net de Trump aanhangers op RTL nieuws gezien?
Denken jullie dat Melania en Trump nu gaan scheiden, nu hij geen president meer is?
Wat nou als Trump er per ongeluk voor heeft gezorgd dat er niet zulke heftige rellen zijn als werd verwacht. Door zijn “illegal votes” en fraude en gedreig met juridische stappen hebben die republikeinen toch nog ergens hoop en is de klap van verlies niet zo hard binnengekomen
Ik vind het echt jammer dat ik geen kinderen wil want ik wil dit ook navertellen hahaha. Misschien ga ik later gewoon random kinderen op straat aanklampen om te vertellen over 2020 (en over de legendarische winst van het songfestival in 2019 natuurlijk)
Gewoon dan je aanmelden om op scholen er een geschiedenisles over te gaan geven
Met alles wat er in 2020 is gebeurd, was ik dit al bijna vergeten. Moest net echt ff graven wie en wat 
Zonde he, dat was een unieke gebeurtenis en door al het gedoe wordt het gewoon vergeten,
Hahhaa zo grappig zou dan zijn. De ene week een brandweervrouw die in de klas komt vertellen, dan een politieman en de week erna kom ik als random iemand zonder enige autoriteit gewoon vertellen over 2020 en het songfestival. Ik teken ervoor.