Wat nou als Trump er per ongeluk voor heeft gezorgd dat er niet zulke heftige rellen zijn als werd verwacht. Door zijn “illegal votes” en fraude en gedreig met juridische stappen hebben die republikeinen toch nog ergens hoop en is de klap van verlies niet zo hard binnengekomen
Ik vind het echt jammer dat ik geen kinderen wil want ik wil dit ook navertellen hahaha. Misschien ga ik later gewoon random kinderen op straat aanklampen om te vertellen over 2020 (en over de legendarische winst van het songfestival in 2019 natuurlijk)
Gewoon dan je aanmelden om op scholen er een geschiedenisles over te gaan geven
Met alles wat er in 2020 is gebeurd, was ik dit al bijna vergeten. Moest net echt ff graven wie en wat
Zonde he, dat was een unieke gebeurtenis en door al het gedoe wordt het gewoon vergeten,
Hahhaa zo grappig zou dan zijn. De ene week een brandweervrouw die in de klas komt vertellen, dan een politieman en de week erna kom ik als random iemand zonder enige autoriteit gewoon vertellen over 2020 en het songfestival. Ik teken ervoor.
Ik zou zeggen, bewaar alvast de kranten van deze week
Moet ik zeker ook nog aan ze uitleggen wat zo’n antiek stuk papier dan wel is.
Ik hoop dat er een boek komt
“Het rampjaar”
1672 is er niks bij
Ik ben meer van 1666.
Van Melania over Trump? Dat zou wel een goede bestseller worden
In 1672 werd Nederland aangevallen door Frankrijk, Engeland en Duutsland en er was geen stadhouder (de legerbaas zegmaar)
Ooohja raadspensionaris De Witt werd inderdaad vermoord zonder proces, zijn broer ook.
Ik denk niet dat Rusland, Biden zal feliciteren. Vanwege onder andere MH17.
Jaar 4. Bosbranden en andere natuurrampen door klimaatverandering
(Dit is waar t jaar mee begon)
Ze zijn al 15 jaar getrouwd, dus ik kan me niet voorstellen dat ze de 11 jaar voor zijn President-zijn niet al mee had gekregen wat een bizarre vent dit is.
Hahahha ik vond hem wel grappig maar ben te moe om er ook grappig op te reageren denk ik ;).