Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Hahhaa zo grappig zou dan zijn. De ene week een brandweervrouw die in de klas komt vertellen, dan een politieman en de week erna kom ik als random iemand zonder enige autoriteit gewoon vertellen over 2020 en het songfestival. Ik teken ervoor.

34 likes

Ik zou zeggen, bewaar alvast de kranten van deze week :smiley:

2 likes

Moet ik zeker ook nog aan ze uitleggen wat zo’n antiek stuk papier dan wel is.

4 likes

Ik hoop dat er een boek komt

1 like

“Het rampjaar”

1672 is er niks bij

6 likes

Ik ben meer van 1666.

2 likes

Van Melania over Trump? Dat zou wel een goede bestseller worden

1 like

In 1672 werd Nederland aangevallen door Frankrijk, Engeland en Duutsland en er was geen stadhouder (de legerbaas zegmaar)

3 likes

14 likes

Ooohja raadspensionaris De Witt werd inderdaad vermoord zonder proces, zijn broer ook.

Ik denk niet dat Rusland, Biden zal feliciteren. Vanwege onder andere MH17.

Jaar 4. Bosbranden en andere natuurrampen door klimaatverandering

(Dit is waar t jaar mee begon)

4 likes
4 likes

Ze zijn al 15 jaar getrouwd, dus ik kan me niet voorstellen dat ze de 11 jaar voor zijn President-zijn niet al mee had gekregen wat een bizarre vent dit is.

7 likes

Hahahha ik vond hem wel grappig maar ben te moe om er ook grappig op te reageren denk ik ;).

1 like

Iemand dit al gelexen :tired_face:

Wat een triest persoon om dat te doen (met een lelijk handschrift en slechte graffiti skills).

Ik vraag me ook altijd af waar sommige mensen het “recht” vandaan denken te halen en/of goed te keuren om iemand dood te wensen. En jezelf dan als goed/leuk mens te zien :roll_eyes::roll_eyes:

6 likes

Ja inderdaad, dat moet toch gewoon domme stoerdoenerij zijn? Hoe haal je het in je hoofd zeg

Mijn beeld van Melania is dat het best een lieve vrouw is maar dat ze VOLLEDIG wordt ondergesneeuwd door haar psycho man en zijn net zo psycho kinderen. Ik denk echt dat ze een soort ‘gevangen’ zit in het huwelijk. Ergens heb ik wel met haar te doen.

2 likes

Er zijn onlangs wat gespreksfragmenten tussen haar en een (voormalige) vriendin gelekt (door die vriendin dus) en daar kwam ze op zn zachtst gezegd ook niet erg sympathiek over.

7 likes