Wow nouja, weer wat geleerd
Gekke benaming, gevoelsmatig, wel. Maar een Alien is dan gewoon iedereen die daar niet geboren en getogen is. Interesting, kan men dan niet altijd alien gebruiken zodat het ārare / ET vibesā er vanaf gaat.
Wow nouja, weer wat geleerd
Gekke benaming, gevoelsmatig, wel. Maar een Alien is dan gewoon iedereen die daar niet geboren en getogen is. Interesting, kan men dan niet altijd alien gebruiken zodat het ārare / ET vibesā er vanaf gaat.
Zijn er legal aliens?
Yep⦠Aka witte mensen -_-
An Englishman in New York
Weet niet of je het zo noemt, maar wel een alien zonder de illegal iig volgens die definite
For purposes of the [Immigration and Nationality Act] (INA), any person who is not a citizen or a national of the United States. There are different categories of aliens: resident and nonresident, immigrant and nonimmigrant, asylee and refugee, documented and undocumented (āillegalā).
Ik besef me net Stings
Oohooohh Im an alien, Iām a legal alien. Iām an Englishman in New York
Oh spuit 11 blijkbaar @coffeebreaks bedacht t eerder
Pareltje deze!
Jammer wel van die hysterische lach eronder maar ik zie het wel gebeuren zo
Ik las dit net op NOS, benieuwd hoe dit allemaal uit gaat pakken
Als Trump geen president meer is, verliest hij zijn immuniteit. Verschillende rechtszaken hangen hem dan boven het hoofd. Grote vraag is daarom nu of Trump - al dan niet via een constructie - zichzelf op voorhand alvast gratie kan verlenen. āEr is een theorie dat de president iedereen gratie kan verlenen, behalve zichzelfā, legt Vlam uit. āAnders zou de president namelijk boven de wet komen te staan dus daar ligt - volgens deze theorie - de grens van zijn macht.ā Maar die theorie is nog nooit op de proef gesteld, geen enkele rechter heeft zich hier ooit over hoeven buigen. āOf zoān constructie juridisch gezien stand zal houden weten we dus gewoonweg nog niet.ā
Een andere optie die genoemd wordt is dat Trump kort voor de 20e zal aftreden om zo plaats te maken voor vicepresident Mike Pence. Die zou dan in de gedaante van president gratie kunnen verlenen aan Trump. Maar ook dat is nog nooit gebeurd en dus onzeker. āDaarbij is Trump dan alsnog niet overal van af. Een president kan alleen gratie verlenen als het om federale aanklachten gaatā, legt Vlam uit. āOp zaken op staatsniveau - zoals er enkele door de staat New York zijn aangekondigd - heeft Trump zelfs als president geen enkele invloed.ā
Oh jongensā¦
De tering
Hebben al deze Republikeinen poep in de plaats waar hun hersenen horen te zitten ofzo???
Zo eng dit.
Denk jij dat Trump een staatsgreep gaat plegen?
0 stemmers
Denk jij dat als dat gebeurt er een burgeroorlog kan uitbreken?
0 stemmers
Mwah geen burgeroorlog, wel mogelijk flinke rellen
Maar ik denk vooral dat hij heel lang stuiptrekkingen blijft vertonen en rare uitspattingen heeft, waardoor de Republikeinse partij steeds meer afstand van hem neemt en hij uiteindelijk met een sisser verdwijnt. Als hij zulke belachelijke shit blijft doen verliest uiteindelijk de partij ook haar geduld wel
Ik kan me niet voorstellen dat hij een tweede termijn voor elkaar krijgt. Misschien ben ik naĆÆef, maar zulke rare shit verwacht ik bij Rusland, Noord-Korea of andere landen, maar niet bij een land als de VS. Ook niet na 4 jaar Trump. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij dit voor het oog van de wereld even flikt.
Hij heeft de afgelopen 4 jaar ook voor het oog van de wereld prima doorstaan. Als je alles nu terug kijkt denk je echt, hoe heeft dit kunnen gebeuren.
Ik heb door Trump echt een HEKEL aan alle republikeinen maar dan denk ik aan John McCain en denk ik nee Marley, generaliseer niet zo⦠ze zijn niet allemaal kut.
Je ziet nu het omgekeerde gebeuren: republikeinen die 2 dagen geleden nog kritisch waren, zeggen nu dat Biden niet gewonnen heeft. Ik denk dat deze situatie echt enorm gevaarlijk kan worden.
@Sedana ik denk dat het te voorbarig is om te zeggen dat hij nooit een tweede termijn voor elkaar zal krijgen. Met rechtszaken nee, maar hij heeft al zān minister van Defensie ingewisseld, hij heeft al mensen in het Pentagon vervangen. Deze man is pionnen aan het verschuiven, pionnen die samen met hem het leger kunnen aansturen.
Ik wil geen paniek zaaien, maar ik denk dat we niet hoeven te rekenen op normen en waarden of gezond verstand van Trump. Straks treedt hij af, Pence verleent hem gratie en komt hij gewoon overal mee weg.
edit: Oke sorry ik heb PMS vandaag en zie alles bijzonder zuur in
Trump kan zeggen dat de lucht groen is met rode stippen en nog zullen zijn volgers het geloven.
Ik heb net de eerste aflevering van the trump show gezien en ahh. Ik had in het begin echt even medelijden met hem, volgens mij was er van de week ook al iemand die dat zei. Maar daarna zie je hoe hij verandert in die vent die overal schijt aan heeft en de egoĆÆstische kant en dan denk je weer omg nee bah.
Maar blijf vinden dat die man toch iets zieligs over zich heen heeft. Kan er de vinger niet op leggen. Misschien is het de grootsheidwaanzin.
Zou me niks verbazen als die mensen worden omgekocht voor hun loyaliteit