Hahahaha die laatste zin ook. The world is watching! Ja en de wereld ziet dat jij een absolute idioot bent die zichzelf alleen maar verder voor schut blijft zetten.
Ik voorspel dat Trump ooit een testcase wordt bij de studie Psychologie.
Ik hou er echt niet van als mensen speculeren over mogelijke stoornissen, maar je kan er gewoon niet om heen. Deze man is echt niet goed.
Ja dat zie ik ook wel voor me. Echt interessant wel. Vind het zo fascinerend hoe hij denkt, en door die docu the trump show geloof ik ook wel dat hij Ʃcht zo denkt als in zijn tweets. Waanbeelden. Ik denk dat hij in ieder geval extreem narcistisch is.
Ben het met je eens wat betreft het speculeren, maar bij hem is het zó duidelijk.
Edit: en dat wordt natuurlijk ook in stand gehouden door de mensen om hem heen, zijn zoons en Rudy Guliani bijvoorbeeld. Vraag me dan ook af of zij ook echt zo denken of het gevoel hebben met hem mee te moeten praten.
Ik heb deze man al 4 diagnoses gegeven zonder psycholoog te zijn Ik ben daar normaal ook totaal niet van, maar alles wat deze man zegt en op internet doet wijst er op dat er iets niet helemaal goed is
Als je een half uurtje over hebt, dit nieuwe interview is echt de moeite.
Genieten hoe hij zo beleefd blijft en toch subtiel shade aan het throwen is.
Prima promo filmpje ook, heb meteen zān nieuwe boek besteld
Ik ben nog steeds verbaasd dat deze man door zijn volgelingen wordt gezien als intelligent.
Hahahah ja
Wanneer je president een unofficial source wordtā¦
Hij heeft het weer gepost LMAO
ik blijf hier stuk om gaan terwijl het eigenlijk diep triest is
Ja ik denk dat ie nu zo actief is omdat ie eergisteren in een speech in een vlaag van verstandsverbijstering BIJNA zei the Biden Administration. Stel je voor.
En toen opeens āthe whatever will happen in the future which administration it will beā administration.
Dus dat zal ontkracht moeten worden.
Ik hoor dus veel dat Trump wil blijven volhouden, niet omdat hij echt 100% denkt dat hij er nog 4 jaar bij krijgt, maar omdat hij zān volgelingen dan goed kan behouden voor een toekomstig doel. Zoveel mensen die verongelijkt zijn en hun meester blijft maar volhouden dat het oneerlijk is? Deze sekteleider weet precies wat hij moet doen om mensen aan hem te blijven binden. Ik hoorde bijvoorbeeld dingen als āTrump TVā, zal me niks verbazen.
En neem aan dat hij geen geld meer heeft dus wat extra MAGAshit verkopen om zān leven te blijven betalen komt vast ook goed uit.
Ik keek gisteren dit interview :
Ik vind de statement dat, als Trump een wat politiek correcter en slimmer persoon was, dat de autoritaire en fascistische openheid achter zijn ideeen een veel groter platform zouden hebben, echt een eng idee.
Trump had toen hij van de week een toespraak gaf ook opeens veel lichter haar dan daarvoor, echt opeens wit grijs. Ik las dat iemand Zei dat hij dan net als op die memes van "before president, after being president " (waar Obama bijv heel grijs is geworden in acht jaar) er wat anders uitzag en het net leek alsof hij langer president wAs geweest. Moest daar erg om lachen of het nu klopt of niet. Ik sta in ieder geval nergens van te kijken met deze dwaas.
Michelle Obama 2024 pleaseā:heart:
Gaat nooit gebeuren denk ik. Maar echt, indrukwekkende vrouw
Ik zal wel weer veel te braaf zijn maar ik bliif me verbazen dat Trump zichzelf zo voor de gek houd en gewoon niet wil doen wat het beste is voor zijn land en nalatenschap als president.
Misschien gelooft ie in LOA⦠Worth a shot, veel meer heeft ie niet (dat imago is toch al naar de filestijnen, dusja daarvoor hoef ie t ook niet te laten)
Naief, maar ik blijf me ook gewoon verbazen. Niet in het nalatenschap en beste voor je land, maar meer dat je jezelf zo blijft neerzettenā¦