Hahah dat gifje. Ik ben echt Kamala fangirl!
OMFG Trump ziet er eindelijk eens uit als zân mentale leeftijd Bij Biden lijkt het gewoon weird, bij Trump klopt het gewoon precies LOL
Voor de mensen die het interessant vinden, bij Nieuwsuur is zometeen om half 10 een interview van Tommy Wieringa met Obama, in het licht van zijn nieuwe boek
Ik heb het erg druk de afgelopen dagen. Heeft iemand Trump update voor mij? Is al afgekoeld? Hertelling in GA gestart? Thanksssssâ€ïž
Trump is hartstikke zen ââ
Ik heb het ook niet heel goed kunnen volgen. Weet wel dat hij weer iemand heeft ontslagen. Volgens mij head of cyber security (maar kan het fout hebben hoor). Biden is zân team aan het samenstellen en kan nog niet bij het geld voor de transitieperiode. Ik ga me er morgen weer eens in verdiepen!
Ja, volgens mij idd van de cyber security die gezegd had dat er geen bewijs was voor fraude of irregularities met de stemmen. Hij kwam er zelf achter dat ie ontslagen was⊠via Twitter (zoals het hoort bij Trump)
Georgia recount is klaar! Nog steeds verloren, jammer voor Donnie.
In Michigan is er nog een opstootje geweest met het certificeren van de stemmen, er werd door twee republikeinen tegen gestemd maar na enorm veel commentaar door toeschouwers via zoom zijn die stemmen toch gecertificeerd.
Vervolgens is onze oranje wokkel aan het proberen om de kiesmannen aan zijn kant te krijgen, aangezien al zijn rechtszaken geen zoden aan de dijk zetten.
Het komt erop neer dat hij in de afgelopen twee weken al ongeveer 8 keer verloren heeft.
Allemaal verspilling van tijd en middelen maar eerlijk is eerlijk, de cheeto niet één keer maar elke keer opnieuw zien verliezen heeft ook wel wat
Wat een heerlijke samenvatting
Ja in 1 staat (wisconsin?)moest de âcampaignâ v trump zelf voor nog een recount toch zelf 8 mln inleggen, voor de kosten die ermee gepaard gaan. En het moest vooraf betaald worden, als het voor 1 dec geteld moest worden.
Maar dan nog, al zou die 20k foutief zijn en het alsnog worden geflipt. Dan wint ie nog niet?
Edit, maar ach - wat maakt die 8 miljoen nog uit op zijn betalingsachterstand bij de belastingdienst daar.
âzelfâ, hij roept zijn volgelingen op te doneren. Een deel van die donaties gaat ook nog eens naar campagne-schulden.
Nja nu hij zo druk is met verliezen heeft hij misschien niet genoeg tijd om zichzelf gratie te verlenen. Dat zou wel mooi zijn
Ja dat is de campaign âzelfâ toch? Dat ze hun bankrekening spekken met donaties, moeten die doneerders toch zelf weten. Doet er vrij weinig aan dat het van eigen middelen komt en geen staatskas.
En dat de trump campaign zn investeerders niet terug kan betalen, ook jammer. Had je maar niet je geld op zoân dwaas moeten inzetten.
Ja hoor, nu er bij de hertelling in Georgia toch echt weer een voorsprong voor Biden uitkwam, wil de cheeto nĂłg een hertelling in die staat.
In Pennsylvania is zijn rechtszaak verworpen. De rechter zei dat de argumenten âeen beetje als Frankenstein aan elkaar waren genaaidâ.
Maar ofc gaan ze in hoger beroep.
Ik ben afgelopen donderdagavond naar een voorstelling over de US Elections geweest met Eelco Bosch van Rosenthal. Was echt heel erg interessant. Hij gelooft dat Trump hoe dan ook eind januari het witte huis verlaat, maar dat het Trumpisme zal blijven. Verder heeft hij meerdere scenarioâs besproken en wat er zoal gaande is in Amerika, een soort mini college (vanwege de Corona maatregelen duurde het maar een uur, veeeeel te kort eigenlijk). Was weer even in mân Amerika bubbel.
Klinkt mega interessant!
Was het ook echt! Tussendoor werd er door een orkest muziek gespeeld van Amerikaanse componisten, waarbij Eelco uitleg gaf over deze componisten en dit weer koppelde aan wat er gaande is vandaag de dag.
Ik heb dankzij dit topic eindelijk Knocking Down The House bekeken en nu ben ik een nog grotere AOC-fangirl. Ook heel fijn dat Cori Bush dit jaar wel verkozen is geraakt!