Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Oh ja duh haha. Ik lag ook al half te slapen toen ik het las. Die arme man, hoe ga je hier ook mee om?

Bizar weer zeg… ik ben benieuwd hoe de komende weken tot inauguratie gaan. Of er toch nog iets groots komt van zijn kant als laatste wanhoopsdaad om te blijven zitten

1 like

Ik ben ook benieuwd of hij aanwezig zal zijn bij de inauguratiešŸ˜‚ en of hij uit het WH wordt gesleept als een peuter uit een speeltuin. CAN’T WAIT

6 likes

Ik dacht gelezen te hebben dat hij er niet bij wilde zijn.

Ik denk nog steeds dat hij een paar dagen van te voren aftreedt. Zogenaamd onder het mom van " ik wil geen president zijn van een land dat kiezersfraude pleegt".

Dan mag Pence de boel oplossen.

4 likes

Dit zou mij inderdaad ook niet verbazen. Zal vast ook een beetje afhankelijk zijn van de uitslag in Georgia nu!

1 like

En dan kan Pence hem nog snel gratie verlenen. Die theorie heb ik ook al een paar keer voorbij zien komen.

1 like

Wooow trump is echt the gift that keeps on giving. Echt hoe kan deze man nog geloven dat hij heeft gewonnen?!

Ik ga stuk :rofl:

3 likes

Ik ging die Sectetary of State van Georgia opzoeken op wikipedia, zag ik dit:

Zo droog :joy: Trump weer hoor

33 likes

Hebben jullie trouwens gelezen in het FF jaaroverzicht dat de meeste berichten op het forum zijn geplaatst op Election Day? WE DID THAT! We’re great. Viva did not. They’re losers. We’re better. The greatest. It’s us. ~Trump Voice~

71 likes

Tremendous!

2 likes

Dat is zo leuk haha! Dat was een van de beste weken van 2020. Voor het eerst dat jaar had ik het gevoel alsof je op een festival bent. Iedereen keek naar hetzelfde en at slecht eten haha. Ik heb er ook een leuke vriendin aan over gehouden toen we er achter kwamen dat we dit beide keken.

20 likes

Jaaa heerlijke week was dat. Er was in mijn hoofd gewoon even geen ruimte meer voor corona, kon dat echt even loslaten. Echt zo jammer toen het voorbij was :sweat_smile:

6 likes

Jaa die week was echt fantastisch. Thuiswerken met CNN op en dan aan het eind van de dag je realiseren dat je gewoon de hele dag niet 1x aan corona hebt gedacht.

18 likes

Ooh super tof! Ik voelde me na de uitslag ook verrot na het slaapgebrek + te veel wijn + te veel junkfood :joy:

@marley waar kan ik het jaar overzicht vinden?

3 likes

KEY RACE ALERT was en is mijn favoriete woordenreeks. Voor het eerst sinds de mondiale coronadip dat ik weer vertrouwen in de toekomst had lol.

14 likes

Hoe zou het met John King gaan? Hij moet wel weten dat FF aan hem denkt.

6 likes

Ik ben begonnen met posten door de elections, het was zo gezellig hier!

Nederlandse verkiezingen gaan echt tegenvallen na al dit geweld

1 like

Waarschijnlijk minder spannend, maar Herman de Schermman is geweldig haha. Z’n sassy comments.

Edit: oh kak die is dus gestopt. Sad.

3 likes