Ben benieuwd of er nog stemmen veranderd gaan worden, daar gaan ze niet meer vanuit toch?
Awww voelen de verkiezingsnachtEN voor jullie ook zo ver weg?
Hahaha ja voelt als een soort koortsdroom 5 maanden geleden
Die waren toch echt mijn hoogtepunt van het jaar nachten met weinig slaap en veel alcohol
Ik volg op twitter Kirsten Verdel, zij zat ooit in het campagneteam van Obama, en zij geeft aan dat het niet waarschijnlijk is dat er andere stemmen worden uitgebracht. Al zou het gebeuren, dan wordt het niet goedgekeurd, want de uitslag is gecertificeerd. Daarnaast zijn er wel in het verleden andere stemmen geweest, maar nooit op de tegengestelde partij. (of 1 keer, per ongeluk)
Attorney General Bill Barr heeft zijn ontslag ingediend. Brief staat op Trumps Twitter
Ik heb weer even CNN gekeken. LOVEEEEEE
Zeer sterke speech van Biden net! Yaaas call Trump out
Ik vind dit zulk mooi nieuws! Sowieso lang overdue een Native American in de administration, maar nu helemaal belangrijk gezien de ellende die Trump heeft aangericht in veel natuurgebieden
Haha wow deze Nederlandse pipo
Voor wie behoefte heeft aan een warme kerstgroet.
Elke keer als ik hem zie denk ik dit kan toch niet echt zijn. Die man is toch gewoon een typetje haha
Zo zo, zijn fake tan was ook wel een niveautje hoger gezet speciaal voor kerst.
Oh huh ik dacht dat Melania echt veel accentlozer sprak. Maar nu ik er over na denk is dit misschien wel de eerste keer dat ik haar echt hoor praten, eigenlijk praat ze haast nooit.
Ja, precies wat ik ook dacht. Op het begin van het filmpje dacht ik dat haar hoofd erin gephotoshopt was.
Een nieuw dieptepunt in de loopbaan van Trump. Een verkapte bedreiging aan het adres van de republikeinse secretary of state van Georgia. Dit is het uitgelekte telefoongesprek.
Ik dacht dat niets me nog kon verbazen, maar het is het weer gelukt.
Wat een enge man.
Wat een gek inderdaadâŠ
Dat interview is zo bizar! Hij is totaal niet goed in âonderhandelenâ.Je hoort die andere man ook gewoon zuchten van tijd tot tijd.
Was het maar interviewâŠ
Her is een opgenomen telefoongesprek van Trump. " Die andere man" is de hoogste politicus van de staat Georgia, notabene uit zijn eigen republikeinse partij.