ja dat zou zo’n goed idee zijn!
Omg Trump spreekt nu.
ja dat zou zo’n goed idee zijn!
Omg Trump spreekt nu.
Op bbc zie je Trump (*de telefoon maakte er Grump van) razen en zijn victory claimen…
Ik kan het gewoon niet aan zien…
Hij is volledig de weg kwijt. Zo lijp als een deur.
Ze gingen er ook snel genoeg zelf overheen praten. Niemand wil het uitzenden, snap ik volledig. Wat een sinaasappel.
John King is leuker…
Het Washington monument gaat gecanceld worden door de Democraten. Juist hahahahaha
omg ik kan echt niet wáchten tot we deze wartaal niet meer hoeven aan te horen. Mijn hersenen kunnen dit gewoon niet aan.
Het zou zo fijn zijn. Hoe lang gaat hij ook nog door? Geen touw aan vast te knopen.
Geheel in stijl friet en snacks besteld als avondeten! Ik zit er weer klaar voor.
Hij is vooral zijn eigen partijgenoten aan het afvallen en hoewel die juichende menigte een dankbaar publiek is, is dit zelfs voor donald trump niet slim
Merrick Garland als attorney general is echt een ziek goede burn van team Biden (ik hoopte op Sally Yates maar dit is ook goed )
En Hillary blijkbaar. Beetje 2016 and late haha
Hahah ships, ik was aan het waxhten daarop maar dacht, ga toch maar even met de hond wandelen. Was echt net 1 minuutje offline. Maar zo te lezen wil ik het ook niet terug horen
Heeft hij nog iets over Pence gezegd in zijn speech?
‘als hij niet doet wat ik hem vraag, dan… dan… dan… wordt het een heel sad day for america!!1!’
Alleen dat hij het “juiste” moet doen en dat als Pence dat doet dat Trump de verkiezingen wint. Niks echt iets nieuws dus. Mitch werd wel lekker door de mosterd gehaald.
Dan mag hij niet op mijn feestje komen en ga ik het aan de meester vertellen!!
Maar het maakt niet uit want ik wilde toch al niet met jullie spelen!!!
Giuliani en Eastman spuiden de klassieke samenzweringstheorieën, maar kwamen vandaag ook met een nieuwe op de proppen. Eastman beweert dat de machines die momenteel in Georgia gebruikt worden om de stemmen te tellen, een geheim luik hebben waarin vooraf een aantal voor de Democraten bestemde stemmen in opgeslagen werden. Aan het einde van de verkiezingsdag zouden die dan uitgereikt zijn op basis van het aantal stemmen dat de Democraten nog nodig zouden hebben om te winnen. Ook nu weer is het wachten op enig geloofwaardig bewijs voor die theorie.
Een geheim luik? hoe kom je er op?
Trump is trouwens nog steeds aan het speechen. Echt niet om aan te horen. Hij zegt nu over het gelekte telefoongesprek:
He loves recording telephone conversations. I love telephone conversations.
Maar dat was allemaal alleen maar goed want daardoor kwam de waarheid naar boven weet je weet. And I love that.
Fuck
Me
Up
Hoe komen ze er toch elke keer bij
En al die idioten op dat veld trappen er gewoon vol in
Kijken jullie op de tv of via de website? Ik kon bij de verkiezingen gewoon CNN via de website kijken maar alle streams die ik nu kan vinden doen het niet. Heeft iemand een linkje?