Amerikaanse presidentsverkiezingen 2024

Hier staat CNN ook alweer de hele dag aan onder werk. Heerlak!
Vanaf 7 uur wordt het heel boeiend. Wat zal pence zich beroerd voelen nu…

1 like

Krijg spontaan weer fast food cravings door deze CNN activiteit :joy:

14 likes

Doodeng wat er in DC gebeurt. Dat kan nooit goed gaan…

1 like

Dat is nu zo eng. Wat als die milities nu hun wapens gaan oppakken?

Ja, er zijn al sprekers bezig ook die lopen te brullen dat ze met elkaar de usa moeten redden. En het gaat allemaal nog uuuuuuren duren natuurlijk.
Ik denk dat de vlam in de pan slaat als ze doorkrijgen dat Pence echt niets gaat/kan doen.

Foto via erik.mouthaan

Hier kun je de sprekers volgen op de trump rally.

Ik kan deze gast met dat leipe mondmasker echt totaal niet verstaan. Miss handig om als reporter een masker te gebruiken waar je nog wel door kan praten

Mwahaha. Ik val er een beetje laat in vandaag, maar zulk goed nieuws uit Georgia had ik echt niet durven hopen!

Nu de volgende horde - ik hoop dat het meevalt in DC vandaag en dat de legitimiteit van Bidens presidentschap niet al te erg beschadigd wordt vandaag.

9 likes

Jaaa omgggg! Ik krijg oprecht een heel warm en gelukkig gevoel als ik denk aan de verkiezingsweek. Ik vond het hier zo gezellig, en natuurlijk een goede afloop. Zo heerlijk genoten van mijn Maccie ook.

7 likes

Ik zit nog steeds in een saaie zoom meeting maar ik wil mee cnn’en :sob: Gelukkig bijna klaar dan kan het geluid op de tv tenminste weer aan

Haha Rudy Giuliani gaat zo speechen. Hoop voor hem dat hij z’n haar verf meeneemt.

7 likes

‘A lot of presidents have lost elections. And they have been adults about it.’ lol love de shade van Anderson weer

11 likes

Pff, Kan die bent anders even nog sneller praten?! Die lult echt 5 kwartier in een uur

Die arme gebarentolk loopt helemaal rood aan.

2 likes

Hahah love weer the shade die cnn naar trump gooit.

Ben benieuwd of Pence zn rug recht houdt onder de druk van Trump. Las net een artikel op NOS met wat Trump vandaag gezegd heeft en eigenlijk dreigt hij gewoon met een staatsgreep. Ongekend dit.

1 like

Heb net ook een artikel gelezen op CNN hierover. Ben ook echt zo benieuwd wat er gaat gebeuren. Dat dit nog zo kan anno 2021 joh :scream:

1 like

Het voordeel van deze ‘aanval’ op Pence zou wel kunnen zijn dat mits Trump hem echt afvalt, hij Trump ook geen gratie meer gaat verlenen. Sowieso als dit echt zo zal gaan dat Trump gratie krijgt door een week eerder af te treden… Is toch niet te hopen!

1 like

Aah om nu een vlieg op Pence z’n hoofd te zijn. Wat als Trump aftreed en Pence president wordt zoals die man net zei. Dat zou de grootste shock van 2021 zijn.

1 like

Haha ja CNN is wel klaar met objectief zijn

3 likes

Kunnen ze wel nieuwe House of Cards op baseren :scream:

3 likes