For white people, moet er nog achter. Pff.
Ja… het is om te janken
Zit al een uur te kijken
Ik ben ook al aan de zuip, kan t niet meer aan.
Helaas niet vrij morgen maar dat is een detail
Nou die zgn evacuatie gaat natuurlijk helemaal mis. Man man man ik heb meer choco nodig
DC National Guard nu wel activated? Beetje laat, maar hoop dat ze er gauw zijn!
Gebeurd er eindelijk iets zat ik op tiktok…
Echt helemaal te gek dat je op de stoel van Nancy zit. Nu ben je echt soooooo machtig damn
We will not back down??
Is gewoon een dreigement
Wtfff
Jezus gaat nu iemand in godsnaam die mensen daar weghalen
Waaaaatttt is dit
Zo eng! Hoe kun je je dan ooit weer veilig voelen op je werk zeg, jezus
Ik kan mij echt zo niet voorstellen dat je dit een goed idee kan vinden.
Huh ik heb dat filmpje nu ook gezien, maar er leek geen politie in voor te komen? Zou ze per ongeluk door een mede-rioter zijn neergeschoten? Jesses
Edit O een tweede filmpje is wel duidelijk door beveiliging
Ben benieuwd wat dit voor gevolgen gaat hebben voor de mensen die nu niet opgepakt worden, maar wel herkenbaar op beeld staan
Ja domestic terrorism hoor ik nu veel. Zo is het.
Dit is eigenlijk inderdaad te dom voor woorden, allemaal foto’s maken en die lekker op Twitter zetten en dan verbaasd zijn als je morgen van je bed getild wordt in hilly Billy town
Ik zie nu allemaal berichten op Twitter dat het Antifa is in Trump-supporter kleding. Pfffff mensen zijn echt gek
Mja zo werkt het (gelukkig) niet
Ja van binnen! Ik hoop dat de schutter niet in problemen komt. Want zij probeert binnen te breken
Denken jullie dat deze mensen vervolgd worden ja? Ik verwacht van niet eigenlijk. Misschien enkel die gasten op de kamer en die ene gast maar niet alle mensen die met hun gezicht in beeld zijn gekomen