Ja ik snap het sentiment hoor!
Peaceful protest is the right of every American but this attack on our Capitol will not be tolerated and those involved will be prosecuted to the fullest extent of the law.
ā Mike Pence (@Mike_Pence) January 6, 2021
Kan Trump eigenlijk zn VP afzetten of zit Pence safe? Trump zit zich vast op te eten in zān ivory tower.
Denk idd alleen de meest prominente. Maar matige straffen
God jongens ik vraag me af hoe dit verder gaat. Hoe lang duurt het voordat dit heel grimmig gaat worden met al die opgefokte bewapende gasten daar binnen?
Nee sowieso niet. Ik vraag me al of de mensen op de kamer er niet met een tik op de hand vanaf komen.
0 vertouwen in Amerika meer.
Ze zijn gewoon al 2 uur binnen?!
Ja de die hards blijven vast achter
Kan die in ieder geval zijn gratie wel vergeten nu
Nee denk ik niet. Het is amerika en zij zijn allemaal wit.
Die worden aangenomen voor Trumps Mar-a-Lago.
God wat een tijd to be alive toch he, dat dit nieuws is
Als dit moslims waren of BLM dan waren er zeker al doden gevallen aan de kant van de āprotestersā. Witte mensen kunnen min of meer hun gang gaan. Ik word hier zo boos van het is zo vreselijk oneerlijk
Toch wel de National Guard.
Die Trump, echt ongelofelijk.
Nee alleen de Potus, maar niet zijn andere account geloof ikā¦
Waarom is er zo weinig bewaking enzo⦠Je weet toch allang eigenlijk dat die Trump aanhangers loco zijn.
Ik vind het trouwens in dusverre wel interessant want dit betekent dat zijn loyaliteit jegens Trump wel echt gebroken is nu. En dat kan dus wel gevolgen hebben voor Trump met bijv die gratie verlenen (als dat zijn plan zou zijn)
Ik hoop dat ze hierna toch wel de beveiliging opschroeven voor de 20ste. Damn
Ik vind het vrij hilarisch dat de afbeelding verborgen was vanwege mogelijk gevoelige inhoud haha
Na de verkiezingen was iedereen blij en
Opgelucht dat het zo rustig verliep, maar nu dus alsnog deze opstand. Hopelijk blijft het hierbij
Ja hij denkt dus (ten onrechte) dat Pence staatsrechtelijk in de positie is om als vice-president de inauguratie tegen te houden ofzo? Of toe te zien op de stemmingen.
Wat een mafkees