Angst- en paniektopic

Uhh hij is terug naar somnox inmiddels😂
Beetje raar na mijn positieve review maar ik kreeg het niet genoeg in mijn systeem om m te pakken en daar vond ik het te duur voor

1 like

Ik had het ding ook via de verzekering en vond het helemaal kut. Was om beter te slapen maar uiteindelijk lag ik me super erg te focussen op het geluid van het motortje.

Ik ben ook heel gevoelig voor geluid. Dat klinkt niet positief :face_with_raised_eyebrow:

Weet even niet of ik dit in het adhd topic moet posten of hier, maar denk hier omdat het daar meer op slaat. Maar gebruikt iemand hier Bupropion/Wellbutrin en wat is je ervaring?

Ik heb het pas geprobeerd maar voor mij werkte het niet. Ik ging enorm zweten wat me nog angstiger maakte en in de weg zat om iets te gaan doen. Voor ADD deed het niets en qua stemming ook niet.

Ga je het gebruiken voor combi stemming en adhd?
Ik hoopte erg dat dit het voor mij zou zijn omdat ik met stimulantia veel bijwerkingen heb, maar helaas.

Ik gebruik momenteel niets maar stuitte hier wel op. Maar denk dat ik wel baat zou hebben met iets wat zowel de ADHD als stemmingsklachten aanpakt.

Van Methylfenidaat werd ik juist heel angstig en van Citalopram werd ik te opgewekt en ongeremd haha. Ik wil binnenkort eerst met de POH in gesprek maar vind het wel altijd fijn om zelf vooraf ook een en ander uit te zoeken en dat dan te bespreken!

1 like