Lange tijd heb ik het geprobeert te ontkennen en te negeren maar ik heb zoān last van paniekaanvallen⦠nu deze avond ook. Heel mijn lichaam trilt en krijg ik niet rustig, acute diarree, droge mond en misselijk.
Ik weet stiekem wel waar het aan ligt en dat is gewoon trauma die ik over heb gehouden aan vroeger.
Mijn paniekaanval wordt vaak ook nog versterkt omdat ik verschrikkelijke angst voor overgeven heb, waardoor ik nog banger ben.
Ik kom wel redelijk tot rust in de badkamer en als ik alleen ben. Dan heb ik de wc, douche en koude ruimte en wordt het trillen ook vaak stukken minder.
Nu heb ik ook gewoon veel stress omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en mijn vader dan niet helemaal goed functioneert. Dan probeer ik full time te werken, koekjes te bakken, huishoudelijke taken te doen, te blijven sporten etc etc. Maar dat lukt gewoon niet.
Heel mijn lichaam voel zo onwijs stijf aan, mijn schouders zijn helemaal omhoog getrokken, stijve nek en ben heel de avond mijn kaken op elkaar aan het klemmen. Het is ook gewoon stress, trauma en even onverwachte dingen.
Sorry voor mijn verhaal, wilde het even wegtypen