Animal Crossing

Oh wow :sweat_smile:. Thanks! Sorry Blathers, ik ga je versnellen

1 like

Goedemorgen!
Ben gisteren begonnen met een grote opruiming en heb allemaal gekke meubels en kledingstukken op mijn strandje gelegd. Ook wat fruit (heb inmiddels alles) en bamboe.
Mocht je het leuk vinden om langs te komen, stuur even een berichtje dan stuur ik mijn dodo-code.

Heb overigens niet het mooiste eiland ooit, ik kloot gewoon wat aan :relaxed:

Edit: ga zo offline, vanavond vanaf 20.00 ongeveer ben ik er weer!

Iemand zin om diys te komen proberen?

7 likes

Ik heb hem naar je gestuurd! Je kan via je eigen profiel een berichtje sturen naar iedereen trouwens :sunglasses:

1 like

Ik wil wel! Heb nog niet zoveel diy kaartjes

Ah ja, dat kan wel door een nieuw bericht te maken en dan bij ontvanger m’n gebruikersnaam in te vullen! Ik heb al wel reacties gehad dus er zijn er nog maar een paar over, maar die mag je wel komen proberen als m’n bezoek weg is. Ook voor @Kaassoufle

Sorry, het ging ineens snel :sweat_smile:

1 like

Wie is die kip :heart_eyes:

Ava! En ze zit altijd in de weg :joy:

2 likes

Jaaa ik heb Ava ook en ze is mn lievelings! :grin:

1 like

JAAAAAAA

En lekkere kip shaming hierboven… :joy:

1 like

Doe het!! Ik heb het spel nu maar kort en het is geweldig! Ook leuk als er meer noobs zijn haha

Neeee we houden allemaal van Haar

Ja, maar waar ben ik als Dikkekip in het verhaal bedoelde ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb net een switch en het spel gekocht en nu al helemaal blij. Ik heb alleen wel stomme starters, maar die kan je weg pesten toch? :grimacing:

3 likes

Het beste is bffs met ze worden of ze een week lang negeren. Weet alleen niet of dat zo vroeg in het spel al lukt haha

1 like

Ze hoeven ook niet nu meteen te verdwijnen, ik kan nog wel even met ze leven denk ik. Als ze in de toekomst maar weggaan. :joy:

1 like

Wie zijn je starters? Ik had echt geluk haha, Bam en Katt! Katt is niet de schattigste maar ze is wel lief.

1 like

Weet niet of je het al weet, maar de volgende villagers kan je uitkiezen door naar mystery Islands te gaan!
Zodra je nieuwe villagers mag van Nook dan.

1 like

Zo dacht ik ook maar uiteindelijk is eentje weggegaan en de ander is nu m’n BFF en wil ik nooit meer kwijt (al is ie nog wel lelijk)

1 like

Pashima en Shelden. Sheldon mag van mij ophoelen maar tot op heden is dat nog niet gelukt.

Ik kreeg vandaag Julius Cesar op de camping dus ik ben blij. Nu draagt ie een toga.

6 likes