Animal Crossing

Ik zag in verschillende topics dat mensen hier ook Animal Crossing spelen. Ben heel benieuwd naar welke villagers jullie hebben, of andere leuke dingen!

Ik zal beginnen: ik wil graag van een aantal villagers zoals Boots af, maar het lukt me niet.

1 like

Sorry, zal hem verwijderen!

Jammer :cry:

1 like

Nou ja, laat anders maar staan @Ivory anders krijgen we weer geklaag in het gametopic dat het teveel over AC gaat.

Oké! Dan ben ik benieuwd naar jouw eiland @Snork

1 like

Nou ja ik wil t er ook niet steeds over hebben in t gametopic, is ook zo sneu xd dus vond t wel een leuk idee want in real life wil niemand het erover hebben, maar wanneer er geen animo is mag ie ook weg hoor en Lula heeft wel een punt; er is een discord

1 like

Af en toe komt er iemand op m’n camping place en die laat ik dan een van m’n villagers vervangen

KK duurde bij mij ook wel even. Gewoon veel bloemen neerzetten en hekjes inderdaad!

Ik merk ook dat sommige mensen het spel mega serieus nemen inderdaad en dagenlang spelen. Mijn eiland is nog steeds een rotzooi.

Herkenbaar haha! Maar het gaat uiteindelijk ook om de lol denk ik. Anderen hebben het spel zo uitgespeeld lijkt wel.

:scream:

Ah ik ben wel blij met dit topic! Ik heb vandaag een Switch en AC besteld.

1 like

Ik ben druk aan het bouwen, maar heb niet zo veel tijd helaas.

Ik heb : flurry, maddy dizzy, sylvana, tex, static, tammy, igly, cleo en norma

Ik leefde echt toe naar het moment dat ik paden kon aanleggen en nu kan dat en ben ik er eigenlijk redelijk klaar mee haha. Ik speel wel eventjes elke dag om fossielen uit te graven etc. maar dat is echt maximaal een uurtje en dan ben ik er wel weer klaar mee. Ik weet ook niet zo goed wat ik verder moet doen, heb niet echt leuke items of zo dus verder dan wat bloemen en struiken planten kom ik ook niet.

Ik heb het zelf niet ( nja ik heb pocket camp voor op de mobiel haha)
Maar ik vind het zo leuk om filmpjes te kijke van hoe mensen hun eiland hebben ingericht.

2 likes

Ja ik denk ook steeds wat zal ik nu weer gaan doen?? Maar dan kom ik weer eens op bezoek bij anderen en dan denk ik oja, ook leuk!!

En we hebben laatst allemaal spelletjes gedaan op 1 eiland en dat was ook echt geweldig.
Zonder Nintendo online had ik t wel veel minder leuk gevonden denk ik.

Spelletjes gedaan? Hoe werkt dat?

Ik ga dit topic maar eens volgen denk ik. Ik heb Animal crossing maar begrijp er niets van volgens mij. Wat is nou precies de bedoeling? Hahaha na 3 weken kom ik nog steeds niet verder dan vissen vangen en fossielen opgraven… Mis ik iets of??

Het doel is om je onbewoonde eindland steeds aantrekkelijker te maken en te zorgen dat je meer bewoners krijgt. Door vissen en insecten etc te vangen verdien je geld, door hout te verzamelen kun je dingen bouwen etc. Als je naar andere eilanden reist kun je daar bijzondere items vangen / vinden.

Leuk topic! Ik heb een eilandbewoner weggekregen door hem een aantal dagen te negeren. Toen liep ie met vraagtekens boven zijn hoofd rond en stelde hij zelf voor weg te gaan. Oh, en als een andere bewoner die je wilt houden twijfelen rondlooot: niet mee praten! De volgende dag wil een andere bewoner wel weg dan. Als je hem aanmaakt te blijven duurt het weer x aantal tijd voor iemand weg wil.

Misschien heb ik wat tips. Wat je elke dag zou kunnen doen:

  • aan bomen schudden (Let op, aan de voorkant, met een net, zodat je de wesp kunt vangen), elke dag zit er in 1 boom een meubelstuk
  • met Tom Nook praten. De hoofdbewoner krijgt regelmatig opdrachten. (Kwam ik wat later achter, want mijn dochter is de hoofdbewoner en die deed dat nooit. Nu log ik soms in onder haar naam haha)
  • elke dag met bewoners praten maar ook hun huisjes binnen gaan. Weet niet vanaf wanneer ze dat gaan doen, maar elke dag maakt een bewoner iets in zijn huis en jij krijgt dan de diy.
  • na 19u naar een mystery island gaan en schorpioenen vangen. Zie YouTube (bv speelkwartier van Teske) hoe je dat het beste kunt doen,
  • elke dag langs het strand lopen, op zoek naar een postfles. Daar ligt er ook elke dag 1 van.

Ik heb nu een kampeerplek en daardoor een extra bewoner, naast de 3 huizen die ik al moest laten bouwen, maar kan nog geen paden aanleggen bv.

Heb als bewoners: Canberra, Leonardo, Punchy, Bertha en Annabel. Oh en Curly of zoiets?

2 likes