Ik heb een afgeschermd tuintje gemaakt haha
Ik dump ze in een kamer, haha.
Dit is zo schattig!
Ik heb bij elk huis ook een zitje of iets anders gemaakt en wat bloemen erbij. Oh en een bankje bij het strand enzo. Volgens mij telt dat ook allemaal voor je punten.
Ja ben bezig maar ik trek het niet want alles is lelijk wat ik nu kan krijgen/maken. Ugh, stijl kost geld. En tijd blijkbaar.
Ja ik vind veel meubels en bloemen ook echt meeeh maar gebruik ze toch maar, anders is elk huis precies hetzelfde
Dat vind ik dus geen optie. Dit spel hoort relaxed te zijn maar benadrukt alleen maar de perfectionistische kant in mij
Iemand op zoek naar roze bloemen? Ik heb er te veel. Het zijn voornamelijk mums maar heb van bijna alles wel wat geloof ik
Hahaha nice! Ik word elke keer op “hetzelfde” mystery eilandje neergezet helaas
Woow! Nog nooit geweest, helaas!
Het is 1 juno mensen. Ik was er aan toe. Al was het alleen al voor de nieuwe dingen in Animal Crossing.
2020 hoezee.
Jaaa ben ook benieuwd! Heb ‘m in mei gekocht dus nog niet in andere maand gespeeld.
Ja echt hè, en ik heb al een walvishaai gevangen! Wel jammer dat die linea recta naar Blathers moest, kan de money wel gebruiken eigenlijk.
Thanks voor alle turnips tips! Ik heb ze ook maar gewoon in m’n kamertje gedropt, haha.
Mochten het er volgende week meer zijn en het past niet, gooi ik 't maar gewoon buiten op de grond denk ik
Er zijn een heleboel nieuwe vissen bij
Heb ik helaas nog niks van gemerkt
De meeste kun je pas in de avond vangen.
Hier is een overzicht van alle vissen!
Aaargh wat doe ik verkeerd? Soms als vissen bijten en ik klik snel en op tijd, ontsnappen ze nog! Iemand tips? Het is meestal bij grote vissen.
Tilapia is de nieuwe zeebaars man, vang alleen maar die