Animal Crossing

Ik heb vanochtend een witte haai gevangenšŸ˜Ž

4 likes

Heeeel erg bedankt! Ga er vandaag mee aan de slag

Haha dat had ik ook met mijn zoon van 10. Die moest en zou hoofdbewoner worden. Nou na 10x overnieuw te zijn begonnen omdat hij, na tig werk van mij dat hele eiland verpest had door terraforming heeft hij het opgegeven :joy: dus nu heb ik eindelijk m’n eigen eiland en hij een switch lite om z’n Mario games te spelen. Hij moest en zou ook timetravelen omdat hij uiteraard geen geduld had.

2 likes

Bizar :o

Oke ik heb net een paar uur gespeeld maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen? Ik kan m’n kosten al bijna terug betalen, heb alles al gemaakt van wat ik tot nu toe kan, al het onkruid al geplukt en vanalles gevangen. Nu is steeds mijn inventaris vol en heb het gevoel dat ik nu niks nuttigs doe haha. Iemand tips hoe of wat nu? Het museum heb ik al geplaatst maar Blathers is er nog niet. Oh en hoe krijg je nieuwe recepten? En wanneer kan ik naar andere eilanden van echte mensen of mystery eilanden?

Ik gebruik jullie even als helpdesk, vind het leuker om ervaringen en adviezen van jullie te krijgen dan alles te googlen.

3 likes

Ik kom hier ook mee posten! Ik heb maandag AC gekocht en gisteren en vandaag gespeeld. Ik kom nog niet veel verder dan vissen en vlinders vangen, maar ik vind het tot nu toe al leuk, lekker rustig. Ik ga dit topic in de gaten houden voor alle tips! Volgens mij is er veel meer mogelijk dan ik tot nu toe weet (tijdreizen? haaien vangen?)!

3 likes

ik vond dat je sowieso de eerste dagen nog niet zo veel kan, je moet vaak wachten tot dat er de volgende dag iets gebouwd is enzo. Je kan ondertussen nookmiles sparen zodat je bijvoorbeeld al je zakken kan vergroten, dat vond ik wel fijn om snel klaar te hebben.
Je kan altijd even aan Tom Nook vragen wat je kan doen!

Haha jullie zitten precies waar ik een week geleden ook zat. Aan het begin van AC heb je even geduld nodig, het kost een paar dagen om alles op de rit te krijgen. Ik zit nu op dag 7 en sta elke ochtend op met plezier zodat ik kan zien wat er aan mijn eiland veranderd is :joy:

Je kan tijdreizen door de setting van je switch aan te passen, dan kun je sneller progress maken. En je kan haaien vangen vanaf een uur of 4 volgens mij.

1 like

Als je een Miles-bon koopt kun je naar random eilanden! Dus je klusjes doen die in je telefoon staan onder het plusje. En zoals hierboven ook al wordt gezegd: sparen voor gereedschapsring en grotere zakken :sparkles:

En lid worden van de discord @Rozecoupeschaar :grin::grin::grin::grin:

4 likes

Ja ga ik doen! Ik weet nog niet helemaal hoe dat werk maar heb de app gedownload dus ik ga even kijken.

Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga nog even geduld hebben en alvast alles sparen wat kan.

1 like

Mijn switch doet t niet meer :cry:

Ohhh balen, das gelukkig idd wel vervangbaar. Die van mij wil niet meer aan en niet meer laden, dus denk dat ie te leeg is geweest oid. Morgen maar even bellen met de Gamemania

1 like

Je hebt het later nodig voor heggen. Maar je kunt ook naar onbewoonde eilanden gaan, om andere vissen te vangen of schorpioenen bijv. En binnenkort zul je de opdracht krijgen om 3 huisjes te bouwen dan ga je met nook mile tickets ook naar eilanden waar wel een dier woont en vraag je of die naar jouw eiland komt. Dan kun je daar ook onkruid e.d. plukken.

1 like

Animal crossing

Ik vind dit wel een fijne informatieve website. Kijk er regelmatig op

Heb inmiddels ook m’n tent afbetaald en een huis gekocht maar ook die is pas morgen klaar. Inmiddels ook al m’n zakken groter gemaakt en allerlei vissen verzameld voor morgen in het museum. Nu heb ik alle opdrachten die ik kon doen nu inmiddels gedaan dus stop er maar even mee voor vandaag hahah. Dat vissen vangen is zo verslavend.

4 likes

Ik vind vissen vangen in de avond wanneer het pijpen stelen regent heel relaxt. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ohh shiiiiiiiiiiiii—-

En de insecten bewaren voor Flick! Hij en Cj betalen 150 %

En ook niets in de verkoopkist doen, dat betaalt zelfs minder dan bij Timmy en Tommy

Ik ben Hans aan het negeren zodat ie weg gaat, maar in plaats van Hans wil een van mijn favorieten weg :unamused: gaat mooi niet gebeuren