Ahhhh ik vind zelf Midge wel heel leuk! Goede eerste aanwinst
Ik ken midge nog niet, ben heel benieuwd!
Hebben jullie al sanrio kaartjes gebruikt?
Jaa hij is zo leuk! Heb een amiibo van hem en zijn huis paste in mijn bamboe bos haha!
@Clancy Ja heb nu die van Etoile en Toby gebruikt voor de meubels! Echt zoo leuk
Oh ik heb Shari ook! Was mān eerste bewoner. Vond m op het begin mega irritant, maar nu ben ik aan m gehecht en mag ie nooit meer weg
Via welke app houden jullie dit eigenlijk bij?
Dit is de Nintendo Switch Online app!
Dit zijn de mijne!
Ik kom ook even mān bewoners showen. Renee zei zojuist dat ze erover denkt te verhuizen, heb gezegd dat dat geen optie is.
Oh ja gevonden! Dit zijn de mijne, die zijn eigenlijk allemaal random er komen wonen. Ik vind Astrid heel stom, daar wil ik vanaf, maar lukt nog niet
Voor allemaal random villagers heb je wel hele leuke! Love Roald, Freckles, Zell, Gonzo en Phoebe haha
Ja Roald en Freckles zijn mān BAEās!
Ik ben net opnieuw begonnen en dit zijn mijn eerste 5 bewoners
Ooooh wat een leuke villagers en een supergoede start haha. Sprinkle.
Die zijn allemaal zo leuk! Goede start zo
Ja, ben echt blij! Kwam Sherb en Merengue al gauw op een mysterie eiland tegen. Sprinkle is gewoon zelf gekomen.
Beginnersvraagje: als je bomen schudt voor meubels, komt het meubel dan als eerst uit de boom vallen of moet je doorschudden?
Volgens mij moet er de eerste keer schudden iets uit komen (wesp, meubel, geld). Met vaker schudden krijg je alleen die takjes dacht ik.
Klopt!
Biskit en Bluebear worden mijn nieuwe bewoners <3 omg zo blij dat ik mijn eiland gereset heb. Zoveel leukere bewoners nu al!
Bij mij klopt sinds vorige week de tijd in Animal crossing niet meer, terwijl de tijd van mijn Switch zelf wel goed staat. Heeft ƩƩn van jullie dat misschien ook gehad en het kunnen oplossen?