Are You The One?

Dit stuk was zo fake, want het heeft helemaal niks met tactiek te maken of je kiest voor je no match
Als je een bevestigde no match bent en je kiest niet voor een ander bij de match up dan ben je gewoon dom. Het is tactisch spelen als je door verschillende scenario’s naast elkaar te leggen kiest voor een ander, terwijl je niet zeker weet dat je geen match bent met je eerste keuze (en dat wist Denzel wel)

Ik geloof echt niet dat Denzel dit überhaupt overwogen heeft en dat anderen er serieus bang voor waren
Ik bedoel, ik snap dat er dingen aangedikt worden maar dit kwam niet geloofwaardig over

1 like

Haha nee maar ik zie MTV er ook wel voor aan om even aan te sturen, want ze gingen van weinig matches ineens naar 8, hoe heerlijk is het dan om het last minute te verklooien

Was dit 't of krijgen we nog een reünie? Ik ben benieuwd of Yasmin en Denzel nog samen zijn

1 like

Had sowieso het idee dat ze al wisten dat ze 10 beams kregen.
Iedereen zat daar in zn netste kleding, glitterjurken voor de dames en de mannen in jasje/dasje.
Ze netjes waren ze de overige ceremonies nooit.

1 like

Er komt nog een reünie. Daar werd al reclame voor gemaakt.

1 like

Blijkbaar staat deel 1 van de reünie nu op het youtubekanaal van MTV!

Haha blijkbaar is iedereen ineens tegen Fabi

Vind Floor wel echt leuk hoe ze het altijd voor anderen opneemt en gewoon zegt wat ze denkt (ipv schijnheilig achter iemands rug om)

Verder wel saai

2 likes

Faby klinkt heel erg als Famke Louise tijdens de reünie (was me in ieder geval niet eerder opgevallen)

Ik vind Floor ook leuk! En verder was het saai

1 like

Ik vond Fabi tijdens de afleveringen wel oke, maar als je dit dan allemaal hoort… Bah. Ik vind Floor ook leuk!

Oke Yasmin en Denzel hebben het nog steeds “gezellig” samen, hebben geen relatie en zijn ook niet exclusive.

Echt saaie reünies

Ik kijk nu are you the one s4 en ik vergeet altijd hoe irritant Amerikanen zijn ughhhh

1 guy die uit dezelfde staat komt als een chick en helemaal weggeblazen is
En 1 chick die tegen een guy uit Israel zegt “welcome to america we dont talk to people like that” zo verheven (hij maakte wel een domme opmerking)

Wat een geschreeuw en gevecht zeg, in beide seizoenen die nu op Netflix staan. Echt zwaar vermoeiend al die ego’s