Are You The One?

Ik heb gezocht maar kon geen topic hierover vinden! Dus bij dezen :tada:

1 like

Jaaa ik was ook al aan het zoeken. Heeel benieuwd naar dit seizoen!

2 likes

Waar kijken jullie dit? Ik zag een promo en het lijk me wel een lekker dramatisch seizoen haha, heb het eerder sporadisch gezien.

1 like

Het was vanavond te zien omhalf 11 bij MTV

Ja dat zag ik voorbij komen! Maar ik kijk liever online/terug.

Ik heb gekeken! Ben heel benieuwd hoe dit seizoen gaat lopen en hoe ze de ‘match-ups’ gaan invullen. Vind het nog te vroeg om te kunnen zeggen wie matches zouden kunnen zijn want de eerste paar afleveringen lijken de meeste altijd voor de totaal verkeerde te gaan haha

Ik heb de eerste paar afl al online gezien :grin:

1 like

Op Ziggo Go is het te zien!

Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken, maar vind het echt een leuke cast tot nu toe.

1 like

Ik heb de eerste 3 of 4 afleveringen dit weekend gekeken (ik kijk online) en het begint gelijk intens haha. Zal verder nog niet teveel zeggen want geloof dat de meesten dus alleen pas de 1e aflevering gezien hebben?

Staat ook gewoon op de website van mtv.nl ! :slight_smile:

1 like

Jaa heb het ook gezien, ik zou me wel vermaken in dat huis haha

Via waar heb je andere afleveringen gekeken? Rondje googlen werkt niet echt. En @Banananana

https://get.mywatchseries.stream/are-you-the-one/

1 like

Ik heb de tweede gisteren gezien! Begint inderdaad heel intens hahaha

Ik ga nu afl 5 kijken, ben benieuwdddddd

Spoiler t/m afl 4

De enige match waarvan ik nu redelijk overtuigd van ben is Kari en Kylie. En dan Jonathan + Basit of Amber + Paige/Nour of Kai + Danny. Vind haar (Nour) trouwens echt heeeeeel vervelend. Komt dominant en sluw over, totaal niet mijn persoon. Amber vind ik wel heel leuk, net als Paige en Basit! Weet niet zo goed wat ik van Kai moet vinden. Onbetrouwbaar en frustrerend om naar te kijken maar ergens vind ik het ook geen 1:1 klootzak
Even denken wie nog. Oja Brandon :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb de eerste vier afleveringen gekeken en wow. Zo veel drama. En seks. En sluwigheid. I LOVE IT.

2 likes

Afl 5

Samenvatting

Wat een chaos deze match-up. Danny heeft een goed gesprek met Basit en kiest die dan maar?

Ik zou echt veel te fanatiek zijn mocht ik in dat huis zitten, zou gewoon de volgende challenge saboteren zodat óf Nour & Amber, óf Justin & Max naar de TB kunnen. Nour & Amber omdat zij al een paar keer samen zaten en ze niet overtuigend verder zoeken
Justin & Max omdat ze heel erg gefixeerd zijn op deze match, maar Justin fladdert ondertussen (gefixeerd) van de een naar de ander. Iedere keer als hij zijn match gevonden gaat hij in z’n tunnel.
En ook omdat die koppels allebei samenzaten en er nu maar een lamp was, kunnen de lampen uit de vorige ceremonies ontdekt worden:
Kari - Kylie (ceremony 1+2)
Justin - Max (ceremony 1+3)
Amber - Nour (repeat from ceremony 1+2+3)
(C1: twee lampen, C2: twee lampen, C3: een lamp)
En automatisch weet je dan ook wie geen match is: als de vier dames een match zijn, dan weet je dat alle andere personen die C1/2/3 naast elkaar zaten, allemaal geen match zijn. En mocht het KK&JM zijn, dan weet je dat zeker over C1+3 (en dat er nog een onbekende match zat in C2).

Vraagtekens voor mij atm: Remy, Paige, Brandon, Aasha, Jasmine …
Dat voorstukje voor volgende week ook, Jasmine en Kai?

Mijn blur werkte niet dus nieuwe poging :see_no_evil:
Ik vind het een leuke cast tot nu toe, maar wel lastig om niet te veel te hopen op bepaalde koppels, want je ziet in de trailer van het programma weer mensen zoenen waarvan je nu denkt ‘huh, die 2?’

Afl 2

Ik vind Kaj echt niet leuk tot nu toe, hoop dat hij en Remi een match zijn want ze passen wel bij elkaar.

Mijn favoriet is het blonde meisje (Kari of Kylie vgm)

Ja ik vind Kai dus wel sexy. Maar ik snap alleen niet helemaal waarom hij hieraan mee doet terwijl hij, zoals hij zelf zegt, in de puberteit zit ivm de testosteron spuiten haha.

Verder kan ik niet wachten tot aflevering 3 bij mtv online komt!. Ik stoor me trouwens wel een beetje dat direct alle persoonlijke verhalen op tafel worden gegooid. Maar dat is denk ik een cultuurverschil tussen Nederland en andere landen. Bij First Dates stoorde ik mij er ook aan.

Ik denk dat dat van die persoonlijke verhalen gewoon automatisch gaat. Je zit in dat huis, hebt niks te doen en leert aan een hoge snelheid mensen kennen. Plus dat allebei die programma’s wel als doel hebben jezelf openstellen om zo iemand te vinden?

En Kai hmmm. Aan de ene kant zie ik niet waarom hij minder zou mogen meedoen? Voor MTV is het vast ook wel een marketingstrategie aangezien hij de enige trans is. Alle afleveringen die tot nu toe geweest zijn kun je trouwens bekijken via de link hierboven :wink: