Are You The One?

Ik heb gezocht maar kon geen topic hierover vinden! Dus bij dezen :tada:

1 like

Waar kijken jullie dit? Ik zag een promo en het lijk me wel een lekker dramatisch seizoen haha, heb het eerder sporadisch gezien.

1 like

Het was vanavond te zien omhalf 11 bij MTV

1 like

Ja dat zag ik voorbij komen! Maar ik kijk liever online/terug.

Ik heb de eerste paar afl al online gezien :grin:

1 like

Op Ziggo Go is het te zien!

Ik heb alleen de eerste aflevering gekeken, maar vind het echt een leuke cast tot nu toe.

1 like

Ik heb de eerste 3 of 4 afleveringen dit weekend gekeken (ik kijk online) en het begint gelijk intens haha. Zal verder nog niet teveel zeggen want geloof dat de meesten dus alleen pas de 1e aflevering gezien hebben?

Staat ook gewoon op de website van mtv.nl ! :slight_smile:

1 like

Jaa heb het ook gezien, ik zou me wel vermaken in dat huis haha

Via waar heb je andere afleveringen gekeken? Rondje googlen werkt niet echt. En @Banananana

Ik heb de tweede gisteren gezien! Begint inderdaad heel intens hahaha

Ik heb de eerste vier afleveringen gekeken en wow. Zo veel drama. En seks. En sluwigheid. I LOVE IT.

2 likes

Mijn blur werkte niet dus nieuwe poging :see_no_evil:
Ik vind het een leuke cast tot nu toe, maar wel lastig om niet te veel te hopen op bepaalde koppels, want je ziet in de trailer van het programma weer mensen zoenen waarvan je nu denkt ‘huh, die 2?’

Afl 2

Ik vind Kaj echt niet leuk tot nu toe, hoop dat hij en Remi een match zijn want ze passen wel bij elkaar.

Mijn favoriet is het blonde meisje (Kari of Kylie vgm)

Ja ik vind Kai dus wel sexy. Maar ik snap alleen niet helemaal waarom hij hieraan mee doet terwijl hij, zoals hij zelf zegt, in de puberteit zit ivm de testosteron spuiten haha.

Verder kan ik niet wachten tot aflevering 3 bij mtv online komt!. Ik stoor me trouwens wel een beetje dat direct alle persoonlijke verhalen op tafel worden gegooid. Maar dat is denk ik een cultuurverschil tussen Nederland en andere landen. Bij First Dates stoorde ik mij er ook aan.

Ik vind Kai echt geweldig. Vind het raar dat er hier zo vreemd wordt gedaan over zijn deelname? Ja hij is geil, ja dat komt door de testosteron maar dat is zga elke transman in in elk geval het eerste jaar. Daarnaast zijn er genoeg hitsige cismannen en cisvrouwen daar dus waarom zou je hier nou over vallen. Er zijn ook genoeg dingen die Kai tegenwerken door zijn gender. Dus wat mij betreft een prima deelnemer.

@ILoveCurls @Daytona Ik denk dat hier iets verkeerd begrepen wordt. Het lijkt me gewoon voor het spel niet helemaal ideaal om mee te doen als je in een levensfase zit waarin je super geil bent. Het lijkt me dan moeilijker om je match te vinden omdat je erg bent gefocussed op seks. Los van of diegene transgender is of niet. Kai zegt zelf dat hij in de puberteit zit omdat hij net weer is begonnen met testosteron. Als het een cisgender is, sta ik er hetzelfde in. Bijvoorbeeld bij Remy. Maar daar ging het niet over omdat het een reactie op Kai was. Verder vind ik het wel heel leuk om naar Kai te kijken en vind ik het ook leuk dat hij er in zit.

En ik denk dat je wel gelijk hebtin Daytona! Het gaat ook wel in een stroomversnelling daar omdat je, om je match te vinden, oo kwel alles op tafel moet gooien natuurlijk. Daar had ik nog even niet aan gedacht.

Spoiler aflevering 6

EEN BLACK OUT! Dit zat eraan te komen. Ben er wel blij mee, nu weten we tenminste dat Amber en Nour niks is, ik gun Amber echt veel meer. Ik hoop dat Max en Justin een match zijn, ik vind hen echt leuk. En Jonathan is persoonlijk verantwoordelijk voor deze black out haha, vind hem niet leuk en gun Basit ook veel beter… Als ik de preview zie, zie ik alweer dat Kai en Jenna elkaar niet met rust kunnen laten. Zo toxisch.

1 like

Van Basit en Jonathan had ik inderdaad gelezen en dat vind ik dus niks, want Basit is echt lief en Jonathan naait hem steeds?

Valt me trouwens op dat er veel man-man en vrouw-vrouw matches gemaakt worden, misschien moeten ze daar wat meer voorbij kijken?

Oh shit, Basit is natuurlijk ‘zij’ als in ‘they’ en dus ‘hen’ niet ‘hem’. Ik moet hier een beetje aan wennen, sorry als ik het fout doe!

Ik ben inderdaad benieuwd wat de ratio gaat zijn aan het einde. Op dit moment heb ik echt geen flauw idee meer!

Ik heb gister afl 3 gezien!

Samenvatting

Ik vind Kari en Kylie zo leuk samen, ik hoop dat zij 1 van de 2 matches zijn. Ik vond het wel jammer eigenlijk dat Remy en Brandon geen match waren, op die date leken ze echt goed bij elkaar te passen.

Ik vind Danny trouwens echt leuk haha, hij is echt een beetje een nerd met een wilde kant. Heb alleen het idee dat hij en sommige andere nog niet echt een match voelen met iemand? Maar hopelijk komt dat volgende aflevering!

Het zal wel zo geknipt zijn hoor maar die Dr Frankie lijkt ook zo nutteloos steeds, stelt ze 1 vraag en is het ‘nou jongens hoop dat jullie er wat aan hadden!’

1 like