AYNIL kerstspecial

Jongens wat is dit voor gare aflevering

8 likes

Waarom kijkt hij niet blij?!

1 like

De tranen van oom Hein :heart:

5 likes

Hahahah watt
Ik ben in de war

1 like

Ik mis de studio :tired_face::tired_face:

2 likes

Wie is oom Hein. Ik snap er echt helemaal geen kut van, ik heb niet eens gedronken.

Neis toe miet joe! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like
2 likes

Ik heb teveel champi op snap er niks meer van

Nicky moet gewoon alles gaan presenteren. Weg met Robert.

1 like

Nu wilt mijn vriend volgend jaar al himmal niet meer kijken, had ik ‘m eindelijk zo ver:

1 like

Vorig jaar was toen een gezin waarvan de moeder terminaal ziek was en haar broer + gezin kwam toen uit Canada of Nieuw-Zeeland. Dat was echt huilen toen. Nu was het allemaal ‘ik heb zelf honderd brieven geschreven, want vind het zo zielig voor mezelf’.

7 likes

Moet wel altijd janken bij dit nummertje

3 likes

Hij zit in het begin van de aflevering. Aflevering begon en eindigt met ‘zijn’ verhaal

Ik vond hem ook matig… :frowning: miste de studio en dat er dan iemand tussen de dansers staat en die ander het dan 10 seconden niet door heeft en er had net wat meer achtergrondinformatie bij gemogen op veel momenten.

6 likes

Ja, de studio miste ik ook echt. Maar goed, AYNIL hoort voor mij bij kerst :blush:

1 like

Dit idd! Had er meer van verwacht.

1 like

Ik voelde alleen mee met die familie die die brand hadden overleefd eigenlijk. Rest liet me koud eigenlijk :grimacing:

12 likes

Sorry maar ik moest toch beetje lachen

7 likes

nou ik vond het matig. en echt stom dat hereniging van 1 gezin niet in de afl kwam maar wel online te zien is! hoe suf

2 likes